Ford Sierra XR 4: Végzetes vonzalom

Pak më shumë se katër dekada më parë, debutoi një nga modelet më tërheqëse evropiane të Fordit. Kjo është Sierra XR 4 – varianti më i fuqishëm dhe më i shpejtë i modelit, i cili dallohet për një karakter shumë më sportiv dhe një pamje më spektakolare. Dizajni që mendon përpara, i projektuar nga stilisti francez Patrick le Kemen, spikat me disa elementë jokonvencionale, më i dalluari prej të cilëve është spoileri binjak i montuar në fund të derës së pasme. Është huazuar nga Ford Probe III eksperimentale dhe, pa kufizuar dukshmërinë, kontribuon ndjeshëm si në përmirësimin e aerodinamikës ashtu edhe në rritjen e stabilitetit me shpejtësi të lartë. Gjatë projektimit të Sierra XR 4, koeficienti i tërheqjes u ul nga 0,34 në 0,32, duke e bërë atë Ford-in më aerodinamik të prodhimit të kohës së tij, me dy makinat e vetme që e tejkaluan atë në këtë aspekt, ishin Porsche 924 dhe Citroën GS.

Ford Sierra XR 4: Végzetes vonzalom

Koncepti bazë i Sierra XR 4 me rrota të pasme, megjithatë, vazhdon t'i përmbahet filozofisë konservatore të firmës. Motori i përdorur është një version i përmirësuar i benzinës V6 me një vëllim pune prej 2792 cc. Cilindrat janë të vendosur në një kënd prej 60 gradë, valvulat janë sipër dhe drejtohen nga një bosht me gunga qendrore, i cili nga ana tjetër rrotullohet nga boshti me gunga nëpërmjet ingranazheve. Motori punon me injeksion mekanik indirekt në kolektorët e marrjes. Raporti i kompresimit është 9.2:1, dhe fuqia maksimale arrin 110 kW në 5700 rpm. Sistemi i ndezjes është një tranzistor i tipit pa kontakt.

Instrumentet kryesore janë të vendosura në afërsi të timonit dhe pjesa e mesme e panelit të instrumenteve rrotullohet drejt shoferit në një mënyrë të ngjashme me BMW. Pajisjet standarde përfshijnë dy pasqyra të jashtme që rregullohen automatikisht, xhamin e pasmë me ngrohje elektrike dhe fshirëse grykash, sediljet e përparme anatomike, duke përfshirë atë për shoferin që mund të ripozicionohet në drejtim vertikal, mbështetëse koke të rregullueshme në të gjitha sediljet dhe një bllokues elektrik në mbulesa e pasme.

Trupi është vetë-mbështetës dhe pezullimi me katër rrota është i pavarur. Në boshtet e përparme dhe të pasme ka një stabilizues rrotullimi të lëkundjeve tërthore me një diametër 26 dhe 10 mm, përkatësisht. Timoni është me raft dhe mund të pajiset me drejtimin elektrik nëse dëshironi. Boshti i drejtimit është i siguruar me anë të një menteshe dhe një pajisjeje teleskopike. Vëllimi i dhomës së bagazhit është 0,41 metra kub, por kur hiqni një ose të dy mbështetëset e sediljes së pasme, mund të rritet përkatësisht në 0,8 dhe 1,20 metra kub.

Shpejtësia maksimale e Ford Sierra XR 4 arrin 210 km/h, dhe përshpejtimi nga 0 në 100 km/h bëhet për 8.4 sekonda. Konsumi i karburantit në tre mënyra kryesore (90 km/h, 120 km/h dhe trafiku në qytet) është përkatësisht 7,6, 9,6 dhe 15,5 litra për 100 km.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Koncepti bazë i Sierra XR 4 me rrota të pasme, megjithatë, vazhdon t'i përmbahet filozofisë konservatore të firmës

Instrumentet kryesore janë të vendosura në afërsi të timonit dhe pjesa e mesme e panelit të instrumenteve rrotullohet drejt shoferit në një mënyrë të ngjashme me BMW