Pasqyrë e BYD Toyota kundër Japonsku

Për herë të parë, prodhuesi kinez i makinave BYD ka shitur më shumë makina elektrike në tregun japonez sesa rivali i tij Toyota - dhe kështu ka kaluar markën tradicionale në tregun e vet filtru combustibil bosch pret.

Pasqyrë e BYD Toyota kundër Japonsku

Siç raportohet nga botimi i industrisë kineze Car News China, BYD shiti saktësisht 2,223 makina elektrike vitin e kaluar, ndërsa Toyota dorëzoi 2,038 shitjet japoneze të BYD në këtë segment. Nga ana tjetër, Toyota ka rënë me 30 për qind.

Japonia konsiderohet një treg i vështirë për automjetet elektrike

Prodhuesit e makinave elektrike nuk e kanë të lehtë në Japoni. Siç shkruan Car News China, pjesa e makinave në shitjet totale ka rënë në më pak se dy për qind në vitin 2024. Agjencia e lajmeve Reuters përmendi arsyen: markat vendase prodhojnë hibride, jo makina tërësisht elektrike. Qeveria japoneze ka filluar tashmë financimin e programeve për të zgjeruar infrastrukturën e tarifimit.

Nga viti 2022 Toyota shet modelin e saj të parë elektrik në Japoni – bZ4X. Shifra e shitjeve të saj është rritur dhjetë për qind në 1012 njësi në vitin 2024, sipas Car News China. BYD po eksporton makinën e saj kompakte Atto 3 SUV dhe Dolphin në Japoni nga viti 2023. Ndër markat japoneze, Nissan dominon tregun e makinave elektrike - rreth gjysma e makinave elektrike vijnë nga fabrikat e markës.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Siç raportohet nga botimi i industrisë kineze Car News China, BYD shiti saktësisht 2,223 makina elektrike vitin e kaluar, ndërsa Toyota dorëzoi 2,038 shitjet japoneze të BYD në këtë segment

Japonia konsiderohet një treg i vështirë për automjetet elektrike