Pred 40 Jahren Prišiel som k Polizei-MZ ETZ-250F në Bullgari
Edhe pse në vitet 1980 VEB Motorradwerk Zschopau (i njohur më mirë si MZ) ishte prodhuesi më i madh i motoçikletave në Evropë, kjo nuk u ndje shumë aktive në tregun bullgar. Në këtë periudhë motoçikletat e markës së njohur gjermanolindore që shiten në vendin tonë janë furnizuar në sasi të kufizuar dhe vetëm nga modelet me motor 150cc. Megjithatë, rreth 40 vjet më parë, këtu mbërriti një seri e veçantë MZ, e cila i bëri menjëherë përshtypje motoçiklistëve si me pamjen e tij karakteristike ashtu edhe me qëllimin e tij specifik. Këto janë motoçikletat MZ ETZ-250F të pajisura për kontrollin e trafikut, prodhimi i të cilave në Gjermaninë Lindore filloi në 1981.
Shkronja F e shtuar në përcaktimin standard qëndron për Funk, domethënë "radio", që sugjeron se modeli është i pajisur me një stacion radioje. Ndryshe nga versioni origjinal, fuqia e të cilit ishte 15.5 kW, në këtë rast ajo u zvogëlua me tre kW, pasi pajisja e rëndë mund të shkaktonte probleme të stabilitetit me shpejtësi të lartë. Prandaj, shpejtësia maksimale e ETZ 250F është e kufizuar në 100 km/h, ndërsa në versionin standard arrin në 130 km/h. Megjithatë, përshpejtimi nga 0 në 80 km/h zgjat vetëm 7,8 sekonda.
U instalua një sistem radio U 600, i vendosur në një kuti prapa sediljes së vetme së bashku me dritën treguese "BITTE FOLGEN" ("PLEASE FOLLOW") dhe antena karakteristike u vendos anash. Kontrollet për ndriçimin dhe sistemet e radios janë montuar në pult dhe i lejojnë shoferit t'i përdorë ato pa probleme gjatë vozitjes. Dy kutitë anësore në pjesën e pasme të makinës përdoren për të transportuar pajisje shtesë.
Përveç një mburoje sigurie dhe mbulesë gjuri, motoçikleta e pajisur me radio ETZ 250F është e pajisur me dy drita blu ndezëse dhe sirena.
Motori është dy-stroke, me një cilindër me një fuqi prej 12,5 kW (17 hp) në 5000 rpm. Kutia e ingranazhit ka pesë ingranazhe, të cilat aktivizohen duke përdorur një pedale. Tensioni nominal i baterisë është 12 volt, dhe kapaciteti i tij është 9 Ah.
Rrota e përparme është e pezulluar në një pirun teleskopik me një amortizues hidraulik dhe ka një frenim disk. Rrota e pasme është në një balancues me shirita hidraulikë.
Dimensionet janë: gjatësia 2160 mm, lartësia deri në skajin e sipërm të xhamit 1600 mm, hapësira 150 mm.
Konsumi mesatar i karburantit është 4,5-5 litra për 100 km. Rezervuari mban 17 litra karburant, i cili mund të përdoret për rreth 360 kilometra. Pesha totale e motoçikletës me të gjithë aksesorët është afërsisht 160 kilogramë.
Një tipar interesant i motoçikletave speciale MZ të dorëzuara tek ne është se ato ruajnë kombinimin e ngjyrave jeshile dhe të bardhë karakteristike të automjeteve të Policisë Popullore të RDGJ.
- 2025-01-05 - 50,000 kilometra kundër Nickerchen: em Baba-Benz-Rekord
- 2025-01-04 - To je zo, ço je het, een beetje bedienen, aber es is wie een Frugtbart
- 2025-01-04 - 4. a 6. janar 2011, oorlog Hemus für die Premiere bij Mal ofiziels Entlassen nomoedo
- 2025-01-03 - Ein Jawa 350-638 40 Tag zuvor
- 2025-01-01 - 80 dias dhe jo max 25 dias antes do Besuch Mazda RX-7
- 2024-12-31 - Ford Sierra XR 4: Végzetes vonzalom
- 2024-12-30 - 35 Etikiet pre Megacollier "Retro" od BAC
- 2024-12-29 - Ka 30 vjet që në Bullgari ekziston një kompani "Lada".
- 2024-12-28 - 50 vjet Volkswagen Polo
- 2024-12-27 - Ein Legjobb 30 Tage klasik Top 3-a