VAZ-2105: më i shitur për 45 vjet

VAZ-2105 "Zhiguli" u prodhua për tre dekada - nga 1980 deri në 2010. Ky version plotësisht i modernizuar i modelit klasik 2101 është gjithashtu themeluesi i një familje të re, së cilës në vitin 1982 u bashkua më luksoze VAZ-2107, dhe në 1984 dhe versioni i karrocave të stacionit VAZ-2104. Gjatë karrierës së saj 30-vjeçare (më e gjatë se çdo model tjetër fabrike), makina u prodhua në pak më shumë se dy milionë njësi.

VAZ-2105: më i shitur për 45 vjet

Puna për përditësimin e VAZ-it të parë filloi menjëherë pasi ai hyri në prodhim, dhe sipas planeve paraprake, modeli i ri, i caktuar 2105, duhet të dilte në linjën e montimit në 1975. Fillimisht u tentua vetëm një modernizim i pjesshëm, duke prekur vetëm fenerët, grilën e radiatorit, parakolpët dhe disa elementë dekorativë. Si rezultat, makina bëhet pak më ndryshe, por nuk duket si një model i ri. Ndërkohë, disa firma perëndimore si Fiat dhe madje edhe Porsche ofruan interpretimet e tyre artistike, por në fund u preferua projekti i projektimit të stilistit të stafit të VAZ, Vladimir Stepanov i vitit 1976. Në dhjetor të vitit të ardhshëm, u bë një prototip dhe në mars 1978, testet filluan me serinë e parë të prototipit. Në fund të vitit 1979 linja e re e montimit u vu në punë dhe më 3 janar 1980 u prodhua seriali i parë VAZ-2105.

Qëllimi i modernizimit është t'i japë makinës një pamje më moderne, të rrisë komoditetin, sigurinë aktive dhe pasive, të bëhet më ekonomike dhe më miqësore me mjedisin. Në VAZ-2105, për herë të parë në industrinë e automobilave sovjetike, u përdorën fenerët e bllokut drejtkëndor, në të cilët u bashkuan të gjitha dritat e përparme - të gjata dhe të shkurtra, matës dhe tregues. Njësitë e dritave të pasme përfshijnë matës, dritat e mjegullës, dritat e frenave, treguesit dhe një dritë mbrapa. U përdorën llamba halogjene dhe reflektorë të rinj, dhe disa nga versionet e eksportit u pajisën me fshirëse fenerësh.

Instrumentet e kontrollit në pult kanë xhami kundër shkëlqimit. Alarmet janë dhënë për gjendjen e baterisë, presionin e vajit, nivelin e lëngut të frenave, aktivizimin e dritave të mjegullës.

Disa njësi janë modernizuar gjithashtu. Për shembull, përpjekja për të rrotulluar timonin zvogëlohet me 1/3 falë zëvendësimit të kushinetave të rulit me kushineta topash. Është vendosur një përforcues i frenave me vakum, dizajni i pllakës mbështetëse të frenave të pasme është i ri dhe hapësira ndërmjet jastëkëve dhe kazanit rregullohet automatikisht.

Të gjitha reletë dhe siguresat mblidhen në një kuti të veçantë me një mbulesë transparente, dhe zinxhiri i kohës është zëvendësuar me një rrip plastik më të qetë. Dizajni i ri i filtrit të ajrit ndihmon gjithashtu në uljen e zhurmës. U instalua një karburator i ri "Ozone", i pajisur me një ekonomizues të detyruar në punë dhe një shpërndarës me një rregullator centrifugal dhe avancues me vakum, të cilët sigurojnë një ulje të konsumit të karburantit dhe ulje të toksicitetit.

Makina është e pajisur me një kuti marshi të re, dhe në varësi të kushteve të funksionimit përdoren reduktues të ndryshëm në boshtin e pasmë.

VAZ-2105 është modernizuar disa herë gjatë karrierës së tij të gjatë. Që nga viti 2005 motorët tani janë të pajisur me një sistem injeksioni të drejtpërdrejtë për të përmbushur kërkesat e reja mjedisore, duke bërë të mundur zgjatjen e prodhimit të makinës edhe për disa vite të tjera.

VAZ-2105 i fundit (i lyer blu) del nga linja e montimit më 30 dhjetor 2010. Janë prodhuar gjithsej 2,090,741 makina të të gjitha varianteve të modelit.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Puna për përditësimin e VAZ-it të parë filloi menjëherë pasi ai hyri në prodhim, dhe sipas planeve paraprake, modeli i ri, i caktuar 2105, duhet të dilte në linjën e montimit në 1975

Qëllimi i modernizimit është t'i japë makinës një pamje më moderne, të rrisë komoditetin, sigurinë aktive dhe pasive, të bëhet më ekonomike dhe më miqësore me mjedisin