Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
Shihni çfarë ka shkruar Bulgaria 20 vjet më par� magazin de piese auto.
Të gjitha gjërat e mira vijnë në tre. Pas rivalëve të tij – VW dhe Opel, tani Ford po demonstron gjithashtu përfaqësuesin e tij të ri në klasën kompakte. Shfaqja e gjeneratës së re të Focus definitivisht nuk mund të quhet befasuese - pikat kryesore duhet të kërkohen në rritjen e madhësisë dhe cilësive të brendshme të modelit të ri.
Për momentin, klasa kompakte e makinave mund të rivalizojë lehtësisht tezgat e perimeve të vjeshtës për sa i përket sasisë dhe shumëllojshmërisë së mallrave që ofrohen... Megjithatë, me një vështrim më të afërt të këtij bollëku, mund të gjenden lehtësisht ato pak më të shiturat mes frutave. dhe perime mbi të cilat është ndërtuar i gjithë biznesi tek pronari i tezgës. Pjesa tjetër kontribuon vetëm në krijimin e ngjyrës shumëngjyrëshe që është e shijshme për syrin e klientit.. Parbriz.
Në këtë segment të tregut evropian të makinave, bllokbusterët e njohur kompakt VW Golf dhe Opel Astra luajnë një rol dominues, ndërsa pjesa tjetër kujdeset për krijimin e një mizanscene plot ngjyra. Gjenerata e parë Ford Focus ishte një nga personazhet dytësore në këtë performancë dhe u konsiderua i nënvlerësuar me dizajnin e tij origjinal dhe shasinë e përsosur dinamike në rrugë. Synimi i krijuesve të edicionit të dytë është ta bëjnë atë një propozim më tërheqës për konsumatorin masiv në menunë kompakte evropiane.
Kjo detyrë sigurisht që do të lehtësohet si nga sukseset ende të konsiderueshme të gjeneratës së parë në mbarë botën (katër milionë Ford Focus të shitura që nga prezantimi i tij në 1998) dhe nga fakti se platforma teknike e Focus II, e cila do të debutojë në treg në mesin e -Nëntori, tashmë ka demonstruar potencial serioz në Ford C-Max, Volvo S40/V50 dhe Mazda 3.
Nuk do të ketë ndryshime të dukshme stilistike në Focus
Modeli do të jetë i disponueshëm në versionet hatchback me pesë dhe me tre dyer që nga fillimi, ndërsa versioni i stacionit Turnier, i prodhuar në fabrikën spanjolle në Valencia, do të shfaqet më vonë. Versioni sedan, i cili pritet të dalë në treg vitin e ardhshëm, do të dalë gjithashtu nga shiritat në Spanjë. Ashtu si paraardhësi i tij, Focus II do të jetë një "publicist" i vërtetë dhe do të jetë i disponueshëm në mbi 80 tregje në mbarë botën.
Modeli i ri jashtëzakonisht i rëndësishëm për kompaninë Ford është zhvilluar me mjaft kujdes dhe kujdes si për sa i përket stilit ashtu edhe bazës teknike - mungojnë ndryshimet mahnitëse të dizajnit dhe risitë teknike si ato të Opel Astra. Është e vërtetë që pjesët e përparme dhe të pasme të trupit janë formuar në një mënyrë të re, por ngjashmëritë me modelin e mëparshëm janë aq bindëse sa përjashtojnë plotësisht mundësinë e rastësisë. Ndër elementët më të theksuar dhe që bien në sy janë harqet e fryrë të parafangove, tashmë të njohur nga stili i Mondeo, Fiesta, Fusion dhe C-Mach.
Linja e çatisë me pjerrësi të madhe në pjesën e pasme i jep Focus II elegancën karakteristike të kupave sportive dhe thekson pamjen e tij të përgjithshme dinamike. I ngjashëm me atë të gjeneratës së parë të modelit është vendimi për të "kornizuar" xhamin e pasmë në blloqet e larta të dritave të pasme majtas dhe djathtas. Përshtypja e përgjithshme që lë Fokusi i ri si nga jashtë ashtu edhe nga pjesa e brendshme është e masivitetit, stabilitetit dhe forcës - një ndjenjë subjektive që inxhinierët e Ford-it e përforcojnë më tej me premtimin se trupi i modelit të gjeneratës së dytë është më rezistenti në përdredhje në këtë fushë. klasa e makinave. Fakti që botimi i parë u bë një lloj pikë referimi në këtë drejtim shpjegon plotësisht pse ky koncept i provuar strukturor është ruajtur edhe në Focus II. Megjithatë, ka pasur një rritje serioze në përmasa, me çka edhe modeli i ri i Fordit i dorëzohet përshpejtimit që mbizotëron në klasë. Gjatësia e jashtme (4.34 m) dhe baza e rrotave (2.64 m) janë të njëjta me ato të C-Mach, por janë më të mëdha se ato të Golf V. Gjerësia (1.84 m), lartësia (1.45 m), pjesa e përparme dhe Gjurmët e pasme (para 1,535, 1,531 mm e pasme) janë rritur gjithashtu, duke e bërë Focusin e ri një makinë mjaft të madhe, duke ilustruar në mënyrë të mrekullueshme shtrirjen e konceptit të "klasës kompakte"…
Dimensionet e mëdha nënkuptojnë më shumë hapësirë – jo vetëm për pasagjerët, por edhe për hapësirën e bagazhit, i cili në Focus II mund të gëzojë një vëllim rekord prej 385 litrash për këtë klasë. Shoferi është ulur rehat dhe i sigurt pas një paneli instrumentesh të rregulluar mirë, materialet dhe niveli i ekzekutimit të të cilit shënojnë përparimin e Fordit për sa i përket cilësisë. Në përgjithësi, pjesa e brendshme ka pësuar një “rregullim të imët” të dukshëm në krahasim me atë të modelit të mëparshëm dhe krijon një përshtypje shumë më të vlefshme.
Dimensionet e rritura të makinës, megjithatë, sjellin jo vetëm rezultate pozitive - sipas kreut të zhvillimit të projektit Focus II, Gunnar Herrmann, sjellja rrugore e prototipeve të parë të modelit krijoi shumë probleme për ekipin e tij të specialistëve, pasi devijonte shumë nga niveli jashtëzakonisht i lartë i dëshiruar. Megjithatë, falë ndërhyrjeve të synuara në përmirësimin e shasisë, sjellja e Focus-it të ri është sjellë në drejtimin e dëshiruar dhe makina meriton vërtet krijuesit e saj, duke ofruar një kombinim të jashtëzakonshëm të sjelljes aktive në rrugë dhe komoditetit shumë të mirë. Për të arritur këtë kombinim kompleks, ishte e nevojshme të izolohej grupi i lëvizjes nga trupi me ndihmën e një kornize shtesë dhe tabakave fleksibël, dhe të forconte më tej strukturën e pjesës së përparme me shtimin e një elementi kryq, duke siguruar stabilitet në kthesat.
Ndër avantazhet e Focus-it të ri duhen përmendur masat shumë të mira për reduktimin e zhurmës - xhamat më të trasha anësore, mbylljet e dyerve të dyerve dhe ndryshimet delikate në aerodinamikën e trupit e izolojnë dhomën e pasagjerëve pothuajse plotësisht nga të gjitha zhurmat e shkaktuara nga rrjedha e ajrit që vjen, funksionimi i nënshat dhe kontakti i gomave me sipërfaqen e rrugës. Si rezultat i këtyre përpjekjeve, Focus i ri është 100 kilogramë më i rëndë se paraardhësi i tij, por është gjithashtu pothuajse 20% më i qetë – një bazë serioze për realizimin e ambicies së Fordit për të zënë një pozicion udhëheqës në klasën kompakte dhe në këtë drejtim.
Në përgjithësi, skema e pezullimit kompleks të pavarur me shumë lidhje të rrotave të boshtit të pasmë me trarë gjatësorë është ruajtur nga modeli i mëparshëm, por në Focus II i është shtuar asaj të njohurit nga Focus RS sportiv. duke mbajtur në një stabilizues tërthor të dyfishtë me mentesha, i cili duhet të zvogëlojë animin anësor të trupit në një stil drejtimi dinamik në një seksion kthese.
Gama e motorëve të modelit të ri përbëhet nga katër motorë benzinë dhe dy dizel. Njësia më e vogël ka një vëllim pune 1.4 litra dhe një fuqi prej 80 kf, e ndjekur nga një motor me një kapacitet kub 1.6 litra dhe 100 kf, motori i ri 1.6 litra me një fuqi prej 115 kf dhe Twin Independent Variable Camshaft Technologу (sistemi për ndryshimin e kohës së hapjes së valvulave në mënyra të ndryshme rrotullimi rrit efikasitetin e mbushjes së cilindrave dhe ndihmon në arritjen e karakteristikave më të mira të çift rrotullimit duke reduktuar njëkohësisht konsumin e karburantit), dhe diapazoni i njësive kurorëzohet nga benzina motor me një vëllim pune prej dy litrash dhe një fuqi prej 145 kf.
Motorët me naftë janë produkt i zhvillimit të përbashkët me PSA Peugeot-Citroën dhe kanë një fuqi prej 109 dhe 136 kf. Si opsion, të dy motorët do të jenë të disponueshëm me një filtër grimcash duke përdorur një shtesë karburanti për të përmbushur standardet e emetimeve Euro 4.
Linjat tradicionale të brendshme Trend, Sport dhe Ghia për modelet Ford do të plotësohen me performancën më të mirë Titanium në të ardhmen. Për momentin, Ford hesht vetëm për çmimin e modelit të ri, por ne besojmë se "kuotimet" do të mbeten në nivelet e tyre tradicionale pak më poshtë atyre të Golf dhe Astra, që do të thotë se në shumicën e tregjeve evropiane Focus II do të filloni me një çmim që devijon minimalisht nga shuma prej 15.000 euro.
Tingëllon interesante dhe premtuese. Dhe pse jo si provë që personazhet më interesantë në një shfaqje mund të dalin edhe nga mizanskenat...
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet