¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?

Një surprizë për Audi: me prezantimin e konceptit të studios së re elektrike E nga Ingolstadt, ata shpallin braktisjen e logos me katër unazat. Arsyet piese auto Audi noi originale.

¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?

Si e njohin njerëzit një Audi? Së shpejti nuk do të jetë në katër unazat – ose të paktën në Kinë. Audi prezantoi një markë të re elektrike atje. Logoja dalluese me katër unaza është zhdukur dhe makinat thonë thjesht AUDI (me shkronja të mëdha).

Nga Ingolstadt, ata punojnë në AUDI së bashku me koncernin kinez SAIC. Modeli i parë duhet të shfaqet që në vitin 2025. Makina e shfaqjes - një Sportback elektrike - na jep një sugjerim të tre modeleve të ardhshme në klasën e mesme dhe të lartë.

Shenjat tipike Audi mungojnë

Studio quhet E koncept. Këtu mungojnë shenjat tipike dalluese të Audi si grila Singleframe. Nëse nuk do të ishte për shkronjat e ndriçuara AUDI, dikush do të mendonte se ishte një makinë Lucid.

Koncepti E është 4,870 milimetra i gjatë, 1,990 mm i gjerë, 1,460 mm i gjatë dhe ka një bazë rrote 2,950 mm. Dy blloqe dritash të ngushta, katrore në secilën anë shërbejnë si fenerë - me sa duket dritat LED matricë. Nënshkrimi i dritës plotësohet nga një kornizë katrore midis fenerëve dhe parakolpit, i cili përbëhet nga shumë pika LED me filigran. Dizajni i ndriçimit në pjesën e pasme është në të njëjtin stil, megjithëse pak i modifikuar, me dritat e pasme jashtëzakonisht të ngushta.

Brendësia është e pastër dhe e gjerë. Një ekran 4K përfshin të gjithë gjerësinë e pultit. Në shikim të dytë, vërejmë një element të zi që është i integruar në qendër të panelit të instrumenteve. Ky është AUDI Assistant, një avatar i AI. Funksionet e makinës mund të kontrollohen me prekje dhe komanda zanore. E re është shiriti i prekjes me dy çelësa rrotullues në tastierën qendrore. Përveç kontrollit zanor, prekjes dhe disa butonave, sistemi i informacionit argëtues funksionon edhe me njohjen e fytyrës.

Studio ka 775 kf.

Disku duket gati për prodhim serik. Makina e shfaqjes është e pajisur me lëvizje me katër rrota (një motor elektrik për bosht). Fuqia e sistemit është e konsiderueshme, 570 kW. (775 kf). Prandaj, shpejtësia deri në 100 km/h arrihet në vetëm 3,6 sekonda.

Për të siguruar një kilometrazh të arsyeshëm pavarësisht fuqisë së lartë, u zgjodh një bateri me kapacitet 100 kWh. Megjithatë, duke qenë se matja e kilometrazhit kinez është jashtëzakonisht optimiste, specifikimi i fabrikës prej mbi 700 kilometrash është mjaft jorealist.

Falë sistemit 800 volt, ndalesat e karikimit nuk do të zgjasin shumë. Nuk dihet ende se sa kohë duhet për të ngarkuar baterinë duke përdorur një karikues të shpejtë. Duhen dhjetë minuta për të karikuar 370 kilometra (sipas ciklit të kilometrazhit kinez).

Mbetet për t'u parë nëse AUDI do të tërheqë klientë të rinj në Kinë pa katër unazat. Me këtë gjuhë të projektimit nga Ingolstadt, ata rrezikojnë të jenë një nga shumë. Sepse konkurrenca nga makinat e fuqishme të rangut të mesëm dhe të nivelit të lartë me teknologjinë e karikimit të shpejtë nuk është e vogël.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Si e njohin njerëzit një Audi? Së shpejti nuk do të jetë në katër unazat – ose të paktën në Kinë

Nga Ingolstadt, ata punojnë në AUDI së bashku me koncernin kinez SAIC