Aion V - makinë kineze
Konkurrenti 4.61 metra i gjatë i VW ID.4 ose Renault Scenic mban emrin disi të çuditshëm "Aion V" dhe duket po aq i pavëmendshëm. Ka diçka nga pamja muskulore e Mercedes EQB dhe thjeshtësia skandinave e Volvo XC40 – por nuk ka asgjë që të dallohet nga masa e automjeteve kompakte jashtë rrugës. Sapo të fshihet në qoshe, ju e harroni atë curea transmisie cu caneluri dayco pret.

Për pasagjerët, megjithatë, gjërat duken pak më ndryshe. Me një bazë rrote prej 2,75 metrash, sedilja e pasme ofron hapësirë të mjaftueshme për këmbët, gjë që është e rrallë në këtë klasë, madje edhe në një platformë automjetesh elektrike. Dhe shoferi ulet në një kabinë që shënon ID.4 si një amator dixhital me ergonomi të kufizuar.
Jo më kot ka një ekran XXL në tastierën qendrore dhe një ekran të dytë pas timonit, i cili është më mbresëlënës dhe ofron më shumë informacion se modelet ID. Dhe i montuar lart dhe përpara, ai e bën ekranin Head-up të tepërt, për të cilin Guangzhou nuk ka një përgjigje gjithsesi (ende).
Megjithatë, ata përdorën një truk që ndoshta ekziston vetëm në Kinë: ndërsa evropianët dhe amerikanët mund të dallojnë vetëm të vakët dhe pak të ftohtë në sediljet e tyre me ajër të kondicionuar, ndarja me ngrohje midis sediljeve të përparme të Aion V mban temperaturat nga minus 18 në plus 50 gradë. Pra, latte e ftohtë e kafesë në të vërtetë qëndron e ftohtë në akull në verë, dhe burgeri që merret me vete vjen i nxehtë në tryezë.
Aion V për nën 70,000 BGN.
Nga ana tjetër, ai ka një sistem lëvizjeje dhe, mbi të gjitha, bateri që janë më shumë se konkurruese – veçanërisht nëse çmimi fillon nga shumë më pak se 70,000 BGN. Motori elektrik në pjesën e përparme mobilizon 204 ose 224 kf. dhe lejon një shpejtësi maksimale prej të paktën 180 km/h, dhe bateria në dyshemenë e makinës ka qeliza litium-jon me një kapacitet prej 75 kWh. dhe lejon një distancë deri në 521 kilometra.
- 2025-02-20 - Kronika e errët e luftës në parkingjet e Sofjes: nga prita në vdekje
- 2025-02-18 - Volkswagen Karmann Ghia TC 145: një kupë speciale nga Brazili
- 2025-02-15 - Peugeot sjell në treg një SUV të fuqishëm familjar 4x4 me 325 kf
- 2025-02-14 - Gjermanët nuk blejnë më makina të reja
- 2025-02-13 - 40 vjet nga themelimi i Renault, i cili kërcënoi Ferrarin dhe Porsche
- 2025-02-12 - SUV-i i parë nga Volkswagen u krijua gjysmë shekulli më parë
- 2025-02-11 - A mjafton të vraposh 89 kilometra?
- 2025-02-10 - Renault fillon një epokë të re me makina të vogla elektrike
- 2025-02-08 - De Tomaso Pantera L: legjenda e harruar e V8 italo-amerikane
- 2025-02-07 - Në Evropë, 1.8% e makinave janë elektrike.
