De Tomaso Pantera L: legjenda e harruar e V8 italo-amerikane

Dizajni italian i kombinuar me fuqinë amerikane - De Tomaso Pantera L i vitit 1972. është vërtet ekzotike. Një kopje e modelit aktualisht po shitet në tregun e makinave të përdorura cap planetara skf pret.

De Tomaso Pantera L: legjenda e harruar e V8 italo-amerikane

Është ekzotike, e rrallë dhe shumë tërheqëse: një De Tomaso Pantera L e vitit 1972. kombinon dizajnin italian me fuqinë brutale të gjeneruar nga një motor Ford. Nëse jeni pas makinave klasike të muskujve me pamje super sportive, mund të gjeni një ofertë fantastike për ju në shkëmbimin e makinave të përdorura në. Shitet një kopje e verdhë e kupës V8 me 280 kuaj fuqi.

Në fillim të viteve 1970, vrapuesi dhe konstruktori argjentinas Alejandro De Tomaso donte të kombinonte më të mirën e dy botëve: dizajnin dhe ndjesinë e drejtimit të një makine sportive italiane me fuqinë e një V8 amerikane. Rezultati është Pantera, që në italisht do të thotë edhe grabitqari i familjes së maceve.

Lusso (L) ishte versioni i avancuar i standardit Pantera me disa përmirësime teknike. Nën kapuçin është legjendar 5.7-litërsh 351C Cleveland Cobra Jet V8, i cili prodhon 280 kf. me çift rrotullues të mirë për një tingull agresiv dhe përshpejtim të fuqishëm. Kombinimi i një motori të montuar në mes, me rrota të pasme dhe një transmision manual me 5 shpejtësi e bën magjepsës drejtimin e Pantera - një përzierje e sharmit të papërpunuar të një "muskuli amerikan" dhe saktësisë së një makine sportive evropiane.

Historia dhe gjendja: një magnet koleksionist me karakter

De Tomaso, i cili ofrohet nga një tregtar në qytetin gjerman të Neuss, u importua nga Shtetet e Bashkuara në Gjermani në vitin 2015. dhe deri atëherë i përkiste një burri nga Teksasi. Që nga mbërritja e tij në Kontinentin e Vjetër, janë bërë një numër i madh riparimesh dhe modifikimesh: kabllo të reja ndezëse, një sistem frenimi i rishikuar, guarnicione të reja të motorit dhe një kuti e re drejtuese. Përveç kësaj, dritat e përparme dhe të pasme janë ridizajnuar sipas standardeve evropiane për të siguruar që Pantera të mund të lëvizë pa probleme në rrugët gjermane. Që nga viti 2016 Makina ka një regjistrim të veçantë si makinë e cilësisë së mirë. Me vetëm 61,158 milje në odometër, ky De Tomaso është në gjendje të papërlyer.

Pantera: i huaji ndër makinat super sportive të viteve 70

Ndërsa në vitet 1970 Ferrari dhe Lamborghini i pajisën modelet e tyre me teknologji të sofistikuar dhe motorë V12, De Tomaso u fokusua në makina të thjeshta, të fuqishme dhe të egra. Kjo e bëri Panterën jo vetëm të fuqishme, por edhe më të lehtë për t'u mirëmbajtur se shumë nga konkurrentët e saj italianë.

konkluzioni

De Tomaso Pantera nuk ishte kurrë një model i tregut masiv, por një xhevahir ekzotik për njohësit. Dhe kushdo që gjen një Pantera L të ruajtur mirë, do të ketë një gjë të rrallë të vërtetë. Për 98,890 euro (rreth 200,000 leva) ju merrni fuqi të viteve '70 që të bën përshtypje si në rrugë ashtu edhe në garazh. Nëse jeni duke kërkuar për dinamikën V8 në një paketë italiane, duhet ta shikoni më nga afër këtë klasik.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Është ekzotike, e rrallë dhe shumë tërheqëse: një De Tomaso Pantera L e vitit 1972

Në fillim të viteve 1970, vrapuesi dhe konstruktori argjentinas Alejandro De Tomaso donte të kombinonte më të mirën e dy botëve: dizajnin dhe ndjesinë e drejtimit të një makine sportive italiane me fuqinë e një V8 amerikane