Volkswagen Karmann Ghia TC 145: një kupë speciale nga Brazili

Ka gjëra në historinë e dizajnit të automobilave që janë të vështira për t'u shpjeguar, dhe një nga shembujt tipikë për këtë është Volkswagen Karmann Ghia TC 145. Sfondi i kësaj makine pak të njohur daton në vitin 1962, kur Brazili u bë vendi i dytë dhe i vetëm në botë pas Gjermanisë që filloi prodhimin e Volkswagen Karmann Ghia, pasi Brazili filloi një prodhim të mirë të tipit 14 zotëron një vizion më modern të dizajnit të tij. Kështu, në vitin e largët 1970 debutoi modeli i ri TC (Touring Coupe) dhe gjëja më interesante në këtë rast është se “fajtori” kryesor për dizajnin e tij të jashtëm nuk ishte askush tjetër veçse vetë Giorgetto Giugiaro bobina aprindere ngk pret.

Volkswagen Karmann Ghia TC 145: një kupë speciale nga Brazili

Rezultati i modernizimit të plotë të trupit është padyshim mjaft i diskutueshëm. Dhe ndërsa pjesa e përparme ka një pamje disi moderne, madje pak pretencioze për kohën e saj (edhe pse krejt ndryshe nga pamja tipike sportive), dizajni i pasmë është për të ardhur keq. Kur shikohet nga ana (dhe me pak imagjinatë), mund të dallohet njëfarë ngjashmërie me Porsche 911, por është më shumë në fushën e dëshirave të mira. Dhe e gjithë kjo është vërtet e pashpjegueshme, duke pasur parasysh se në ato vite Brazili po prodhonte disa nga makinat sportive më elegante dhe spektakolare në Amerikën Latine.

Volkswagen Karmann Ghia TC 145 përdor platformën e modelit 1600 Type 3. Motori boksier me ftohje 1584 cc, i cili i është nënshtruar akordimit shtesë, është gjithashtu nga i njëjti model. Megjithëse TC 145 jep pothuajse dyfishin e fuqisë së paraardhësit të tij origjinal, Type 14, ka ende shumë për të dëshiruar. Në fillim të viteve 1970, një shpejtësi maksimale prej 138 km/h dhe një fuqi modeste 65 kuajfuqi (48 kW) në 4600 rpm nuk ishin aspak të mjaftueshme për diçka që pretendohej të ishte një coupe sportive. Nëse kjo makinë do të ishte e pajisur me një motor standard Porsche, gjërat ndoshta do të dukeshin shumë më optimiste, të paktën në teori.

Nga këndvështrimi aktual, sigurisht, çdo makinë sportive klasike ka hijeshinë e vet. Një avantazh shtesë i TC 145 është fakti se shumica e kopjeve të prodhuara ishin të destinuara vetëm për tregun lokal brazilian dhe vetëm disa njësi u eksportuan jashtë vendit, duke e bërë atë një gjë të rrallë koleksioniste.

Ky Volkswagen ekzotik brazilian u prodhua midis viteve 1970 dhe 1976, me gjithsej 18,119 njësi të ndërtuara gjatë asaj periudhe.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Rezultati i modernizimit të plotë të trupit është padyshim mjaft i diskutueshëm

Volkswagen Karmann Ghia TC 145 përdor platformën e modelit 1600 Type 3