Gjermanët nuk blejnë më makina të reja

Në Gjermani, shitjet e makinave të përdorura për janarin patën një rritje prej 6.9 për qind krahasuar me të njëjtin muaj të një viti më parë. Nuk është për t'u habitur që muaji i parë i vitit është gjithmonë dukshëm më i fortë se dhjetori i vitit paraprak – ose me fjalë të tjera, plusi prej 26.2% që OAK raporton si rritje ndaj muajit paraprak është vetëm një formalitet. Tregu i makinave të reja mbetet i dobët: -2.8% krahasuar me të njëjtin muaj të vitit të kaluar dhe -7.6% krahasuar me dhjetorin supapa egr wahler pret.

Gjermanët nuk blejnë më makina të reja

Por ku po shkon tregu i makinave të përdorura në Gjermani? 2025 nuk do të jetë një vit i lehtë për të gjithë industrinë e automobilave. Pasiguria në lidhje me taksat doganore, akcizat dhe ndryshimet në hartën politike të vendit po bëjnë që njerëzit të përmbahen nga blerjet në vend që t'i bëjnë ato. Nëse konsumatorët vendosin përfundimisht të bëjnë një blerje, ata e bëjnë këtë kryesisht në tregun e makinave të përdorura, sepse ata mund të gjejnë një zgjidhje për lëvizshmëri të përballueshme atje shumë më lehtë sesa në tregun e makinave të reja.

Tregtarët e makinave të reja kanë filluar të “luajnë” gjithnjë e më shumë me makinat e përdorura. Në studimin e DAT Report 2025, ne zbuluam se pjesa e tregut të makinave të përdorura në përgjithësi është rritur përsëri, me çmimet e tyre të mbetura të qëndrueshme – d.m.th. Zbritje të mëdha arrihen vetëm në raste shumë të rralla. Deri në fund të vitit 2024 ka edhe një ulje të lehtë të nivelit të zbritjes në krahasim me çmimin e fundit të ofertës. Kjo vlen si për të gjitha llojet e disqeve në përgjithësi dhe për modelet elektrike në veçanti. Konkretisht, për automjetet elektrike të përdorura, në disa raste jepet një zbritje edhe më e vogël se për makinat me motorë me djegie të brendshme. Ka të ngjarë që tregtarët të kenë orientuar çmimet e këtij lloji të automjeteve më drejtpërdrejt drejt situatës së tregut.

Nga të dhënat e OAK-së dimë se në vitin 2024 Në Gjermani u shitën pak më shumë makina elektrike të përdorura sesa të reja. Nëse blerësit zgjedhin këtë lloj disku, ata zakonisht janë të gatshëm të paguajnë çmimin e ofruar për të.

Dhe përsëri te të dhënat e KBA: segmentet SUV dhe jashtë rrugës mbeten shumë të njohura – vetëm në janar, ato përbënin 44 për qind të të gjitha regjistrimeve të makinave të reja. Kërkesa për SUV është shumë serioze edhe në tregun e përdorur. Segmentimi ynë DAT është pak më i detajuar se ai i KBA-së dhe na lejoi të vërtetojmë se pavarësisht nga popullariteti i SUV-ve si makina të përdorura, vlera e tyre e mbetur nuk është shumë larg asaj në segmentet e tjera. Dhe në të kaluarën, vlerat e mbetura të SUV-ve kanë qenë gjithmonë më të larta se ato të segmenteve klasike (p.sh. C).

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Por ku po shkon tregu i makinave të përdorura në Gjermani? 2025 nuk do të jetë një vit i lehtë për të gjithë industrinë e automobilave

Tregtarët e makinave të reja kanë filluar të “luajnë” gjithnjë e më shumë me makinat e përdorura