A mjafton të vraposh 89 kilometra?
Rezultatet e ndërmjetme nga testet afatgjata t� parbriz.

Vrapuesi ynë maratonësh ELEKTRIK po plaket dhe kjo duket në kilometrazhin: bateria origjinale me një kapacitet 18,8 kWh. (neto) tani lejon një distancë prej vetëm 89 kilometrash elektrike kur është plotësisht e karikuar. Kjo është e barabartë me distancën nga Porta e Brandenburgut në Berlin në Potsdam dhe mbrapa, pas së cilës duhet të rimbusheni përsëri. Nuk janë 100 kilometra largësi, a ka mundësi që kjo makinë të funksionojë për ju? Ndoshta. Ka shumë profile drejtimi që i përshtatet vetura. Sigurisht vetëm në kushte të caktuara. Së pari: duhet të keni gjithmonë parasysh stacionin më të afërt të karikimit. Së dyti: duhet të dini treguesin e baterisë. Pse? Në kilometrat e parë, diapazoni i mbetur vështirë se zvogëlohet, më pas bie shpejt në intervalin e mesëm midis 70 dhe 40 përqind dhe është përsëri i saktë në diapazonin më të ulët kur gjërat bëhen serioze. Kjo është gjëja më e rëndësishme: edhe nëse kanë mbetur vetëm disa kilometra, mund t'i besoni makinës! Ne e kemi sqaruar këtë, dhe meqenëse kapaciteti i baterisë mund të planifikohet saktësisht, nuk i besoj vetes vetëm kur vozit në qytet, ku mund të karikoj fjalë për fjalë në çdo cep. Në vend të kësaj, e drejtoj me guxim makinën me kilometrazh të ulët drejt autostradës, ku më pret një stacion karikimi i shpejtë pas 70 kilometrash. Ambicia ime: të ngas pa zgjatuesin e rrezes. Dhe me të vërtetë funksionon, në fakt mund të shkoja edhe 15 kilometra të tjera. Pas 20 minutash karikimi, domethënë pas një kafeje dhe një shëtitjeje, i3 është gati për 90 kilometrat e ardhshëm. Edhe natën në rrugët e vendit dhe me dritat e gjata ndezur, i3 trajton mirë. Në dimër, është mirë të keni një batanije të vogël me vete sepse ngrohja e sediljeve nuk funksionon. Një makinë e përshtatshme për përdorim të përditshëm? Unë them po. Lind pyetja se çfarë do të ndodhë më pas, sepse bateria nuk përmirësohet me kalimin e kohës. "Vazhdoni të vozitni," këshillon Wieland Bruch, zëdhënësi i dashur i BMW për lëvizshmërinë elektrike. Zëvendësimi i baterisë do të ishte shumë i shtrenjtë dhe do të rivendoste vetëm një distancë prej rreth 140 kilometrash. Nuk ia vlen, nuk vlen më shumë se tani. Është gjithashtu e qartë për mua: i3 nuk ka përfunduar ende.
+ dhjetë vjeç dhe i drejtuar nga shumë njerëz? Ai nuk tregon moshën e tij.
– Minus? Udhëtimi i ashpër me rrotat e holla, nuk kam asnjë kritikë tjetër për këtë makinë.
BMW i3 REX
FILLIMI 6 Mars 2014
QMIMI ME EKSTRA 46502 euro
DERI TANI Kemi MBULUAR 155.486 km
KONSUMI TESTIMI 17.3 kWh/100 km
- 2025-02-18 - Volkswagen Karmann Ghia TC 145: një kupë speciale nga Brazili
- 2025-02-17 - Aion V - makinë kineze
- 2025-02-15 - Peugeot sjell në treg një SUV të fuqishëm familjar 4x4 me 325 kf
- 2025-02-14 - Gjermanët nuk blejnë më makina të reja
- 2025-02-13 - 40 vjet nga themelimi i Renault, i cili kërcënoi Ferrarin dhe Porsche
- 2025-02-12 - SUV-i i parë nga Volkswagen u krijua gjysmë shekulli më parë
- 2025-02-10 - Renault fillon një epokë të re me makina të vogla elektrike
- 2025-02-08 - De Tomaso Pantera L: legjenda e harruar e V8 italo-amerikane
- 2025-02-07 - Në Evropë, 1.8% e makinave janë elektrike.
- 2025-02-06 - Renault 21: një jehonë e fortë e modës së viteve '80
