To je zo, ço je het, een beetje bedienen, aber es is wie een Frugtbart

Rezultatet e ndërmjetme të testeve të zgjeruara t� Placute frana Bosch pret fata si spate.

To je zo, ço je het, een beetje bedienen, aber es is wie een Frugtbart

MAKINAT E lira janë bërë jashtëzakonisht të rralla, për fat të keq! Dacia Jogger është edhe më i shquar pasi ul ndjeshëm çmimin mesatar të makinës së re në Gjermani (2023: 44,630 €) dhe me 21,500 € nuk është as gjysma e kësaj, kështu që Jogger ofron hapësirë të pafundme. Përveç kësaj, motori i tij me benzinë dhe LPG e bën atë thjesht jashtëzakonisht ekonomik. Kushdo që përdor kryesisht propan paguan pak më shumë se një euro për kilogram. Po, kostoja është pak më e lartë, por prapëseprapë ia vlen. Sipas çmimeve aktuale, 100 kilometra me benzinë të zakonshme kushtojnë rreth dymbëdhjetë euro, me propan-butan - më pak se dhjetë euro. Nëse vozitni me këmbën e djathtë të kufizuar, mund të kurseni edhe më shumë.

Ajo që në të vërtetë nuk ia vlen është konsumimi vizual dhe optik i Dacia-s tonë. Disavantazhi kryesor këtu janë materialet e lira dhe mjeshtëria me të vërtetë jo veçanërisht e mirë. Përveç qilimave të ngjitur, ka priza USB të lëkundura dhe pjesë plastike të cilat janë mjaft të gërvishtura, megjithëse pothuajse nuk preken. Pak më shumë jetëgjatësi do t’i bënte mirë “rumunit”.

+ Koncept i shkëlqyeshëm i hapësirës, shkathtësi për të gjitha situatat, benzinë fitimprurëse dhe lëvizje LPG.

– materiale të lira, mjeshtëri jo veçanërisht e mirë, nivel i lartë zhurmash, kënaqësi relativisht e vogël ngarje.

DACIA JOGGER TCe 100 ECO-G

FILLIMI 28 korrik 2022

QMIMI ME SHTES 21500 euro

DERI TANI Kemi MBULUAR 72.512 KM

KONSUMI KARBURANT PROVUES 7.1 l A 95 N/100 km

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

MAKINAT E lira janë bërë jashtëzakonisht të rralla, për fat të keq! Dacia Jogger është edhe më i shquar pasi ul ndjeshëm çmimin mesatar të makinës së re në Gjermani (2023: 44,630 €) dhe me 21,500 € nuk është as gjysma e kësaj, kështu që Jogger ofron hapësirë të pafundme

Ajo që në të vërtetë nuk ia vlen është konsumimi vizual dhe optik i Dacia-s tonë