40 vjet nga themelimi i Renault, i cili kërcënoi Ferrarin dhe Porsche
Pikërisht katër dekada më parë, më 4 shkurt 1985, në panairin e makinave në Amsterdam u prezantua për herë të parë para publikut një makinë shumë tërheqëse – kupeja e re sportive Alpine V6. Ky është modeli më i fuqishëm dhe më i shpejtë i prodhimit të Renault, i cili po hyn mjaft seriozisht në territorin e Ferrarit dhe Porsche, dhe është i disponueshëm në dy versione - GT dhe Turbo. Alpine V6 përfshin disa nga zgjidhjet inxhinierike më të avancuara të kohës së tij, duke ofruar performancë shumë të mirë dinamike dhe fuqi të lartë, të kombinuara me rehati, stabilitet dhe siguri të lartë caseta directie trw pret.

Trupi elegant është testuar në një tunel me erë dhe dallohet nga një koeficient shumë i ulët i tërheqjes (Cd) prej 0.28 për GT dhe 0.30 për Turbo, gjë që e bën Alpine V6 një të preferuar në mesin e kupave të ngjashëm sportivë. Këndi midis kapakut të përparmë dhe xhamit të përparmë të pjerrët është vetëm 23 gradë.
Motori është 6 cilindra me një vëllim prej 2849 cc. cm (diametri i cilindrit dhe goditja e pistonit 91x73 mm), vendosja e cilindrave në formë V me një bosht me gunga sipër, me kokat e cilindrit dhe bllokun e derdhur nga aliazh alumini. Motori i GT është normalisht me aspirim, me një raport kompresimi 9.5 dhe është i pajisur me dy karburatorë Solex downdraft. Pompa e karburantit është elektrike, dhe sistemi i ndezjes është elektronik, pa kontakt. Fuqia maksimale arrin 116 kW në 5750 rpm, dhe çift rrotullues maksimal është 221 Nm në 3500 rpm. Motori i Turbo ka një vëllim më të vogël prej 2458 cc. cm (diametri i cilindrit dhe goditja e pistonit 91x63 mm) dhe funksionon me mbingarkimin dhe injektimin elektronik të benzinës në kolektorin e marrjes së Renix. Fuqizohet nga një turbongarkues Garrett T3 dhe një intercooler. Është instaluar gjithashtu një sensor i veçantë kundër goditjes. Kështu, fuqia maksimale rritet në një 147 kW mbresëlënëse në 5750 rpm, dhe çift rrotullues maksimal arrin 285 Nm në 2500 rpm.
Kutia e marsheve me pesë shpejtësi është identike në të dy versionet. Pezullimi përbëhet nga kocka më të ulëta, susta me amortizues teleskopik të vendosur në qendër dhe stabilizues rrotullimi për dridhjet anësore. Sistemi i frenimit është hidraulik me qark të dyfishtë me timon me energji elektrike dhe frena me disk në të gjitha rrotat. Bazuar në karrocerinë vetë-mbështetëse është një kornizë çeliku, me pothuajse të gjitha pjesët e tjera të bëra nga lloje të ndryshme plastike, të lidhura me kornizën kryesisht me ngjitje. Dyshemeja është prej poliesteri me presion të lartë, ndërsa çatia, muret kryq, pragjet, parafangat e pasme, korniza e xhamit të përparmë, dyert dhe pjesët e jashtme të tyre, spoilerët e përparme dhe të pasme dhe komponentët e tjerë janë bërë nga poliestër me presion të ulët. Mbulesa e motorit është bërë nga poliuretani poroz i përforcuar me fibra xhami. Parakolpet e përparme dhe të dy parakolpët janë prej poliuretani, dhe rezervuari i karburantit është prej polietileni. Si rezultat i gjithë kësaj, pesha e frenuar e GT është 1110 kg dhe e Turbo 1180 kg.
Shpejtësia maksimale e GT është 235 km/h, dhe Turbo arrin 250 km/h, me përshpejtimin nga 0 në 100 km/h në të dy versionet përkatësisht 8.0 dhe 7.0 sekonda.
- 2025-02-18 - Volkswagen Karmann Ghia TC 145: një kupë speciale nga Brazili
- 2025-02-17 - Aion V - makinë kineze
- 2025-02-15 - Peugeot sjell në treg një SUV të fuqishëm familjar 4x4 me 325 kf
- 2025-02-14 - Gjermanët nuk blejnë më makina të reja
- 2025-02-12 - SUV-i i parë nga Volkswagen u krijua gjysmë shekulli më parë
- 2025-02-11 - A mjafton të vraposh 89 kilometra?
- 2025-02-10 - Renault fillon një epokë të re me makina të vogla elektrike
- 2025-02-08 - De Tomaso Pantera L: legjenda e harruar e V8 italo-amerikane
- 2025-02-07 - Në Evropë, 1.8% e makinave janë elektrike.
- 2025-02-06 - Renault 21: një jehonë e fortë e modës së viteve '80
