SUV-i i parë nga Volkswagen u krijua gjysmë shekulli më parë

Volkswagen ka prodhuar SUV që nga fillimi i veprimtarisë së tij. Megjithatë, pas përfundimit të Luftës së Dytë Botërore, ky lloj automjeti, i lidhur me njësitë e motorizuara të Wehrmacht, u përjashtua plotësisht nga sfera e kompanisë, në favor të modeleve të njohura të pasagjerëve. Kjo ide u ringjall vetëm në fund të viteve 1960 nga Gustav Mayer, i cili në atë kohë ishte inxhinier kryesor në divizionin e automjeteve të lehta komerciale të Volkswagen. Përveç të qenit inxhinier, ai është gjithashtu një udhëtar i zjarrtë i rrugës, pasi ka bërë gjithsej nëntë kalime nëpër shkretëtirën e Saharasë, e para prej të cilave u bë në vitin 1968. Meyer ka mundësinë të udhëtojë në shumë vende të tjera anembanë botës dhe shpesh e gjen veten në rrugë të vështira ku të kesh një 4x4 dhe distancë shtesë nga toka do të ishte një përfitim i madh. Ai ndan idenë e tij me kolegun e tij Ing. Henning Duekstein dhe në janar 1975 ata filluan zhvillimin e furgonit të parë me katër rrota të prodhuar në fabrikë. Në atë kohë, projekti nuk ishte ende i njohur për drejtuesit e lartë të Volkswagen, gjë që do të thoshte se dy inxhinierët praktikisht punonin vetëm në kohën e lirë, duke përdorur çdo pjesë që mund t'u vinte në dorë në fabrikë garnitura chiuloasa victor reinz pret.

SUV-i i parë nga Volkswagen u krijua gjysmë shekulli më parë

Prototipi SUV bazohet në Volkswagen T2 dhe fuqizohet nga një motor 2.0-litërsh, me ftohje me ajër, me katër cilindra që prodhon 70 kuaj fuqi në 4200 rpm. Përdoret një transmision gjysmë automatik, i ngjashëm në dizajn me modulin automatik Stickshift, i cili është i instaluar në disa nga modelet e prodhimit të Volkswagen. Kjo do të thotë që ingranazhet ndërrohen me dorë, por konverteri i çift rrotullues eliminon nevojën për një pedale tufë.

Në kushte normale drejtimi, fuqia dërgohet vetëm në rrotat e pasme, por një levë e veçantë e montuar brenda kabinës i lejon shoferit të angazhojë diferencialin e përparmë edhe gjatë vozitjes. Instalimi i një boshti lëvizës nën panelet e dyshemesë së përparme kërkon disa modifikime, si dhe ripozicionimin e të gjithë sistemit të ngrohjes. Pezullimi është përshtatur për funksionimin në terrene të përafërt dhe komponentët mekanikë vitalë të furgonit mbrohen nga pllaka të trasha të përparme dhe të pasme. Tubi i shkarkimit është i integruar në anën e parakolpit të pasmë, dhe parakolpi i përparmë është ngritur me rreth 8 cm, duke i dhënë furgonit një kënd sulmi prej 30,5 gradë dhe një kënd largimi prej 22,5 gradë. Hapësira nga toka është rritur duke instaluar rrota çeliku 16 inç dhe goma të profilit të lartë. Për të siguruar tejkalimin pa probleme të pengesave të ujit deri në 50 cm, pjesët e jashtme dhe të brendshme të parafangove janë zmadhuar. Shpejtësia maksimale e SUV arrin 120 km/h në terrene të sheshta.

Edhe pse shumica e T2-ve filluan të pajisen me frena disku në rrotat e përparme që në vitin 1971, modeli me katër rrota ishte i pajisur me frena daulle. Është interesante se frena e dorës mund të aplikohet në mënyrë të pavarur në secilën prej rrotave të pasme. Në dhjetor 1975 Prototipi i parë i automjetit të të gjithë terrenit, i lyer me ngjyrë të kuqe dhe të bardhë, u dërgua për testim në Algjeri, ku Meyer mundi ta testonte në shkretëtirën e Saharasë ndërsa ishte me pushime me familjen e tij. Sistemi i drejtimit është larg të qenit i përsosur, por aftësia e furgonit jashtë rrugës është mbresëlënëse.

Në fillim të vitit 1976 Megjithatë, CEO i Volkswagen, Tony Schmücker i dha fund projektit, por Mayer dhe Duxstein vendosën të vazhdonin, duke rezultuar në ndërtimin e disa prototipave të tjerë. Sipas arkivave të kompanisë Volkswagen, deri në vitin 1978. U ndërtuan gjithsej pesë modele me katër rrota, duke përfshirë një kamper Westfalia.

Është interesante të theksohet se në vitin 1978, kur Volkswagen prezantoi modelin e tij ushtarak Iltis një komisioni inxhinierik të ushtrisë gjermane, një nga pesë prototipet e të gjithë terrenit T2 u shfaq gjithashtu atje. Të dy automjetet morën pjesë në demonstrim, ku furgoni u dëshmua të ishte më i aftë jashtë rrugës sesa homologu i tij i synuar me motorin e përparmë, por pavarësisht gjithçkaje, ai sërish nuk mori dritën jeshile për prodhimin serik. Nëse një projekt i ngjashëm do t'i ishte paraqitur drejtorit ekzekutiv të Volkswagen një dekadë më parë, ai ndoshta mund të ishte bërë pjesë e gamës së prodhimit, por në vitet 1970, prioritetet e kompanisë ishin të ndryshme.

Në fund të fundit, ideja e Mayer dhe Duchstein arriti të realizohej praktikisht në vitin 1984. me debutimin e prodhimit Volkswagen Vanagon Syncro. Ai u zhvillua me ndihmën e kompanisë austriake Magna Steyr dhe teknikisht ndryshon shumë nga T2 eksperimentale, por ideja e përgjithshme e një furgoni me katër rrota mbetet e njëjtë.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Prototipi SUV bazohet në Volkswagen T2 dhe fuqizohet nga një motor 2

Në kushte normale drejtimi, fuqia dërgohet vetëm në rrotat e pasme, por një levë e veçantë e montuar brenda kabinës i lejon shoferit të angazhojë diferencialin e përparmë edhe gjatë vozitjes