100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)

480 kuaj fuqi na drejtojnë në udhëtime pune për 100,000 km. Dhe me të vërtetë, me BMW M3, gjithçka shkoi pa probleme dhe ishte një kënaqësi për t'u drejtuar piese auto online ieftine.

100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)

Në EDITORIAL kemi pasur modele për të cilat edhe pas 50.000 km kemi pyetur veten: a do të zgjasë edhe 100.000 km? Disa makina kanë nevojë për një ndalesë shërbimi për t'i vënë në lëvizje. Kemi pasur edhe modele për të cilat ishim të lumtur që maratona mbaroi. Për shkak se ata ofronin një udhëtim të mërzitshëm, ata nuk ishin veçanërisht të këndshëm për udhëtime pune, ose ata ishin thjesht shoqërues të jashtëzakonshëm në udhëtime të gjata. Pastaj u shfaq AI. Oh, më mirë AJO! Kjo MAKINË. Përbindëshi i zhurmshëm. Në çdo rast, një DASHURI e nxehtë, për disa një BUKURI e vërtetë, për të tjerët një DROG, e cila më në fund mori një GJASHTË PLOTË në vlerësimin tonë të besueshmërisë.

Në këtë pikë, ne duhet të bëjmë një bilanc të testit të gjatë të 480 kf. BMW M3 G80 me motor turbo benzine 6 cilindrash dhe me rrota të pasme: asnjë nga 200 makinat që kemi pasur në testet e gjera të AUTO BILD gjatë 30 viteve të fundit nuk e ka kaluar testin kaq pa të meta dhe bindëse. Asnjë. Ne japim vlerësimin më të mirë për 100,000 km më argëtuese pa probleme dhe shqetësime. Urime specialistëve nga M-divizioni në Mynih! Por le të fillojmë nga e para. Në verën e vitit 2021, M3 i pajisur me shumë pajisje shtesë dhe që kushton 223,000 BGN mbërriti në garazhin tonë nëntokësor. Ai trazoi shpirtrat në redaksinë e AUTO BILD, ende pa ecur një metër. Sigurisht që pamja me “veshkat” e stërmëdha dhe ngjyra e gjelbër e trupit ishin çështje shije. Por theksi këtu nuk është tek pamja. M-XD 8188 ndau opinionin kryesisht për ngasjen e tij. Sepse ky M3 ka një kuti ingranazhesh manuale me 6 shpejtësi. Pra, ofron më pak fuqi, më pak çift rrotullues dhe më pak komoditet sesa M3 me transmisionin automatik M-Steptronic me 8 shpejtësi.

Pesimistët kanë shumë dyshime për ngasjen. A do të zgjasë tufa? Një transmetim automatik do të siguronte kilometrazh më të ulët, apo jo? Ndërrimi i vetes është i modës së vjetër! Kampi përballë kundërshton menjëherë: nuk ka marshe automatike, kështu që pesha është më e ulët, ka marshe më të shkurtra, gjashtë marshe që i ndërroni në mënyrë të prekshme. Mekanika që duan të drejtohen me ndjenjë dhe aftësi - kjo plotëson çdo mangësi.

Ishte transmetimi që ishte pika më e madhe e kthesës në provën e gjatë. Kutia e shpejtësisë manuale e kthen M3 në makinën përfundimtare për kënaqësinë e drejtimit. Ju e kontrolloni vetë kyçjen e tufës, "përçoni" sinkronizuesit, ndjeni majat e shtytjes dhe kontrolloni makinën me levën e shkurtër të marsheve, ndërsa me këmbën e majtë kontrolloni vendosjen e fuqisë - ndërsa gjuani përpara.

Ju monitoroni rrotullimet, sinkronizoni mbytet dhe lëshoni tufën - gjithçka është shumë më aktive sesa me një transmetim automatik. Është ky aktivitet mekanik që e kthen M3 manuale në një makinë sportive autentike Amortizoare KYB.

Vazhdoni në faqen tjetër

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Në EDITORIAL kemi pasur modele për të cilat edhe pas 50

Në këtë pikë, ne duhet të bëjmë një bilanc të testit të gjatë të 480 kf