Ura luksoze: Audi A8 (D4)

Sedanët luksoz të përdorur bëjnë përshtypje me komoditetin, prestigjin dhe fuqinë e tyre - humbja e vlerës së tyre është gjithashtu mbresëlënëse magazine online piese auto.

Ura luksoze: Audi A8 (D4)

Shpesh shkruajmë për pazare dhe makina të reja që janë në proces të shndërrimit në klasike. Një segment veçanërisht joshës në këtë kuptim janë sedanët luksoz, të cilët shpesh arrijnë vlerën e tyre më të ulët pas dukshëm më pak se njëzet vjetësh. Me fjalë të tjera: atëherë makinat vlejnë vetëm midis 10 dhe 20 për qind të çmimit të tyre të ri origjinal.

Megjithatë, rënia e shpejtë e çmimeve të makinave mbresëlënëse rrallëherë lidhet me faktin se ato janë talente të panjohura. Në të vërtetë, kostot e mbajtjes së një ish-lideri të tillë teknologjik janë shpesh të rëndësishme. Përveç pjesëve rezervë veçanërisht të shtrenjta, kjo është edhe për shkak të gjithë teknologjisë që është përdorur në vetura. Shumë komponentë janë të vështirë për t'u arritur në rast riparimesh, veçanërisht në ndarjet e ngushta të motorit. Dhe tarifat për orë të dyqaneve të riparimit janë rritur gjithashtu ndjeshëm vitet e fundit.

Audi A8 (D4)

Periudha e prodhimit: 2010-2017
Fuqia: 204 deri në 605 kf
Çmimi: nga 30 000 BGN

Audi A8 demonstron formë të stërvitur mirë në klasin e lartë. Kjo është për shkak jo vetëm të arkitekturës së lehtë të aluminit (D4 bazohet në platformën modulare për modelet me një motor me djegie të brendshme të vendosur gjatësore për herë të parë), por edhe për trajtimin e shkëlqyeshëm dinamik dhe lidhjen e qëndrueshme me sipërfaqen e rrugës me udhëtimi relativisht i shkurtër pranveror i pezullimit. Vetëm shoferët e mësuar me udhëtimin mjaft të rehatshëm të klasës S ankohen për natyrën e ashpër të A8. Gama e motorizimeve është jashtëzakonisht e gjerë - nga një hibrid me 4 cilindra (jashtëzakonisht i rrallë) përmes një motori me naftë me 6 cilindra dhe 8 cilindra te motori 6.3 litërsh W12 me aspirim natyral me 500 kf. Versionet S8 me 520 ose 605 kf pozicionohen si modele imazhi sportive. (S8 Plus). Njësia turbo V8 me 4 litra zëvendëson V8 4.2 litrash me aspirim natyral me tingull të shkëlqyer nga 2012 Set curea de distributie Gates.

Pikat e dobëta: në rast dëmtimi, pjesët e trupit zëvendësohen me Audi. Rezulton të jetë mjaft e shtrenjtë, kështu që punëtoritë e specializuara ofrojnë punë riparimi në makinë. Megjithatë, jo të gjithë mund ta bëjnë mirë: nëse fletët nuk nxehen mjaftueshëm përpara përpunimit, ekziston rreziku i rrjedhjeve. Pjesët e preferuara të këmbimit: kompresori i pezullimit të ajrit dhe injektorët në 3.0 TDI. Njësitë e naftës nuk janë vetëm vrapues maratonë, por edhe kandidatë të shpeshtë për akordim dhe modifikime. Si rezultat, i gjithë lëvizja e zinxhirit vuan.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Shpesh shkruajmë për pazare dhe makina të reja që janë në proces të shndërrimit në klasike

Megjithatë, rënia e shpejtë e çmimeve të makinave mbresëlënëse rrallëherë lidhet me faktin se ato janë talente të panjohura