Ura luksoze: Audi A8 (D4)
Sedanët luksoz të përdorur bëjnë përshtypje me komoditetin, prestigjin dhe fuqinë e tyre - humbja e vlerës së tyre është gjithashtu mbresëlënëse magazine online piese auto.
Shpesh shkruajmë për pazare dhe makina të reja që janë në proces të shndërrimit në klasike. Një segment veçanërisht joshës në këtë kuptim janë sedanët luksoz, të cilët shpesh arrijnë vlerën e tyre më të ulët pas dukshëm më pak se njëzet vjetësh. Me fjalë të tjera: atëherë makinat vlejnë vetëm midis 10 dhe 20 për qind të çmimit të tyre të ri origjinal.
Megjithatë, rënia e shpejtë e çmimeve të makinave mbresëlënëse rrallëherë lidhet me faktin se ato janë talente të panjohura. Në të vërtetë, kostot e mbajtjes së një ish-lideri të tillë teknologjik janë shpesh të rëndësishme. Përveç pjesëve rezervë veçanërisht të shtrenjta, kjo është edhe për shkak të gjithë teknologjisë që është përdorur në vetura. Shumë komponentë janë të vështirë për t'u arritur në rast riparimesh, veçanërisht në ndarjet e ngushta të motorit. Dhe tarifat për orë të dyqaneve të riparimit janë rritur gjithashtu ndjeshëm vitet e fundit.
Audi A8 (D4)
Periudha e prodhimit: 2010-2017
Fuqia: 204 deri në 605 kf
Çmimi: nga 30 000 BGN
Audi A8 demonstron formë të stërvitur mirë në klasin e lartë. Kjo është për shkak jo vetëm të arkitekturës së lehtë të aluminit (D4 bazohet në platformën modulare për modelet me një motor me djegie të brendshme të vendosur gjatësore për herë të parë), por edhe për trajtimin e shkëlqyeshëm dinamik dhe lidhjen e qëndrueshme me sipërfaqen e rrugës me udhëtimi relativisht i shkurtër pranveror i pezullimit. Vetëm shoferët e mësuar me udhëtimin mjaft të rehatshëm të klasës S ankohen për natyrën e ashpër të A8. Gama e motorizimeve është jashtëzakonisht e gjerë - nga një hibrid me 4 cilindra (jashtëzakonisht i rrallë) përmes një motori me naftë me 6 cilindra dhe 8 cilindra te motori 6.3 litërsh W12 me aspirim natyral me 500 kf. Versionet S8 me 520 ose 605 kf pozicionohen si modele imazhi sportive. (S8 Plus). Njësia turbo V8 me 4 litra zëvendëson V8 4.2 litrash me aspirim natyral me tingull të shkëlqyer nga 2012 Set curea de distributie Gates.
Pikat e dobëta: në rast dëmtimi, pjesët e trupit zëvendësohen me Audi. Rezulton të jetë mjaft e shtrenjtë, kështu që punëtoritë e specializuara ofrojnë punë riparimi në makinë. Megjithatë, jo të gjithë mund ta bëjnë mirë: nëse fletët nuk nxehen mjaftueshëm përpara përpunimit, ekziston rreziku i rrjedhjeve. Pjesët e preferuara të këmbimit: kompresori i pezullimit të ajrit dhe injektorët në 3.0 TDI. Njësitë e naftës nuk janë vetëm vrapues maratonë, por edhe kandidatë të shpeshtë për akordim dhe modifikime. Si rezultat, i gjithë lëvizja e zinxhirit vuan.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet