Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
NUK KA QENË KURRË SI KËSHTË MË PARË: Modaliteti i harkut verior në Golf GTI! Është standard në Clubsport S. Dhe kështu duhet të jetë, sepse ky është vendosur të bëhet Golfi më i shpejtë i prodhimit deri më tani. Për këtë qëllim, VW ka reduktuar kufirin prej 400 kopjesh të modelit të koleksionistit në gjërat thelbësore. Vetëm fuqia nuk mund të jetë kurrë e mjaftueshme - në motorin me dy litra të S, është 310 kf, dhe çift rrotullimi maksimal është 380 Nm. Shtim i tepruar? Jo, fuqia e plotë është gjithmonë e disponueshme! Shtesat e tjera të Golfit përvjetor: lëvizje me rrota të përparme, një kuti ingranazhesh manuale me 6 shpejtësi dhe një pezullim plotësisht i përmirësuar. Ulësja e pasme? Bie jashtë! Kondicioner? Në dispozicion vetëm sipas kërkesës piese auto bucuresti.
GTI Clubsport S dëshiron të luajë në hipodrom. Në harkun verior të Nürburgring, pezullimi i optimizuar të bën përshtypje mbi të gjitha. Të paktën kjo është përshtypja nga sedilja e pasagjerit pranë shoferit. Shoferi i garave Benjamin Leuchter përdor të gjithë gjerësinë e pistës, ngjitet në "bordet" dhe shtyp gazin për aq kohë sa të jetë e mundur. Asnjë zhvendosje, pa "thyerje" në amortizatorët. Kjo është për shkak të nënkornizës së re të përparme (e bërë nga alumini në vend të çelikut), konvergjencës së ndryshuar dhe kinematikës së rishikuar të boshtit të përparmë. Dhe cili është efekti i modalitetit serial për Harkun Verior të Nürburgring? Ai lejon rregullimin individual të profilit të drejtimit. Me të, të gjithë parametrat vendosen në Gara, vetëm pezullimi (DDC është standard) është në modalitetin e rehatisë. Avantazhi: valët në trotuar, dhe nuk ka valë të tilla në Harkun Verior - ato thjesht filtrohen. Vizualisht, Golf GTI i prodhimit më të fuqishëm nuk duket si një huligan. Ai ndryshon nga Clubsport me 290 kf. vetëm në disa detaje. Më karakteristik është mbishkrimi në anën e pasme.
Modeli i ri disponohet vetëm me 3 dyer. Por fëmijët duhet të qëndrojnë në shtëpi gjithsesi, sepse për të mbajtur peshën poshtë nuk ka ndenjëse të pasme – dhe S është rreth 30 kg më i lehtë se i rregullti Clubsport. Por pse VW krijoi Clubsport S? Natyrisht - për shkak të përvjetorit të rrumbullakët. Por edhe për shkak të rivalit Honda Civic Type R. Duhen 7:50.63 minuta për të kaluar rrethin e Arktikut, Super GTI-së së re i duhen 7:49.21 minuta. mori të drejtën për të hipur në Harkun Verior. Dhe ne u habitëm: humbja e tërheqjes? Nuk ka një gjë të tillë! Për këtë kontribuojnë edhe gjysmë-slicks Michelin Pilot Sport Cup 2 në boshtin e përparmë. Nëndrejtimi ndodh vetëm me këmbën e djathtë shumë të rëndë, me Super Golfin e ri mund të arrihen kohë mjaft të mira edhe nga amatorët. Por një rrotull dhe rripa sigurie me 6 pika u instaluan vetëm për xhirot e rekordeve, modeli i prodhimit nuk do të jetë aq i pajisur Suport motor Meyle.
Të dhënat teknike:
VW Golf GTI Clubsport S
Motorri 4 cilindra, turbo, tërthor para • Fuqia 1984 cc • Fuqia 228 kW (310 hp) • Maks. çift rrotullues 380 Nm në 1700 rpm • Shpejtësia maksimale 250 km/h • 0–100 km/h në 5,8 sek • Makinë me rrota të përparme/Kambisë me 6 shpejtësi • Kapaciteti i rezervuarit 50 l • L/W/H 4268/1799/ 1442 mm • Kapaciteti i bagazhit 1270 l (ose më shumë, pasi nuk ka sedilje të pasme) • Pesha e frenimit 1360 kg • Konsumi EU-Mix 7.4 l А98Н/100 km • Emetimet e CO2 172 g/km • Çmimi përafërsisht.
80 000 BGN
konkluzioni:
PO AI ËSHTË I SHPEJTË! Por Clubsport S është gjithashtu një model koleksionist, i kufizuar në 400 kopje. Është më i shtrenjtë se Clubsport me 290 kf. me rreth 7000 BGN – por është shumë më e saktë!
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet