Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!

NUK KA QENË KURRË SI KËSHTË MË PARË: Modaliteti i harkut verior në Golf GTI! Është standard në Clubsport S. Dhe kështu duhet të jetë, sepse ky është vendosur të bëhet Golfi më i shpejtë i prodhimit deri më tani. Për këtë qëllim, VW ka reduktuar kufirin prej 400 kopjesh të modelit të koleksionistit në gjërat thelbësore. Vetëm fuqia nuk mund të jetë kurrë e mjaftueshme - në motorin me dy litra të S, është 310 kf, dhe çift rrotullimi maksimal është 380 Nm. Shtim i tepruar? Jo, fuqia e plotë është gjithmonë e disponueshme! Shtesat e tjera të Golfit përvjetor: lëvizje me rrota të përparme, një kuti ingranazhesh manuale me 6 shpejtësi dhe një pezullim plotësisht i përmirësuar. Ulësja e pasme? Bie jashtë! Kondicioner? Në dispozicion vetëm sipas kërkesës piese auto bucuresti.

Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!

GTI Clubsport S dëshiron të luajë në hipodrom. Në harkun verior të Nürburgring, pezullimi i optimizuar të bën përshtypje mbi të gjitha. Të paktën kjo është përshtypja nga sedilja e pasagjerit pranë shoferit. Shoferi i garave Benjamin Leuchter përdor të gjithë gjerësinë e pistës, ngjitet në "bordet" dhe shtyp gazin për aq kohë sa të jetë e mundur. Asnjë zhvendosje, pa "thyerje" në amortizatorët. Kjo është për shkak të nënkornizës së re të përparme (e bërë nga alumini në vend të çelikut), konvergjencës së ndryshuar dhe kinematikës së rishikuar të boshtit të përparmë. Dhe cili është efekti i modalitetit serial për Harkun Verior të Nürburgring? Ai lejon rregullimin individual të profilit të drejtimit. Me të, të gjithë parametrat vendosen në Gara, vetëm pezullimi (DDC është standard) është në modalitetin e rehatisë. Avantazhi: valët në trotuar, dhe nuk ka valë të tilla në Harkun Verior - ato thjesht filtrohen. Vizualisht, Golf GTI i prodhimit më të fuqishëm nuk duket si një huligan. Ai ndryshon nga Clubsport me 290 kf. vetëm në disa detaje. Më karakteristik është mbishkrimi në anën e pasme.

Modeli i ri disponohet vetëm me 3 dyer. Por fëmijët duhet të qëndrojnë në shtëpi gjithsesi, sepse për të mbajtur peshën poshtë nuk ka ndenjëse të pasme – dhe S është rreth 30 kg më i lehtë se i rregullti Clubsport. Por pse VW krijoi Clubsport S? Natyrisht - për shkak të përvjetorit të rrumbullakët. Por edhe për shkak të rivalit Honda Civic Type R. Duhen 7:50.63 minuta për të kaluar rrethin e Arktikut, Super GTI-së së re i duhen 7:49.21 minuta. mori të drejtën për të hipur në Harkun Verior. Dhe ne u habitëm: humbja e tërheqjes? Nuk ka një gjë të tillë! Për këtë kontribuojnë edhe gjysmë-slicks Michelin Pilot Sport Cup 2 në boshtin e përparmë. Nëndrejtimi ndodh vetëm me këmbën e djathtë shumë të rëndë, me Super Golfin e ri mund të arrihen kohë mjaft të mira edhe nga amatorët. Por një rrotull dhe rripa sigurie me 6 pika u instaluan vetëm për xhirot e rekordeve, modeli i prodhimit nuk do të jetë aq i pajisur Suport motor Meyle.

Të dhënat teknike:

VW Golf GTI Clubsport S

Motorri 4 cilindra, turbo, tërthor para • Fuqia 1984 cc • Fuqia 228 kW (310 hp) • Maks. çift rrotullues 380 Nm në 1700 rpm • Shpejtësia maksimale 250 km/h • 0–100 km/h në 5,8 sek • Makinë me rrota të përparme/Kambisë me 6 shpejtësi • Kapaciteti i rezervuarit 50 l • L/W/H 4268/1799/ 1442 mm • Kapaciteti i bagazhit 1270 l (ose më shumë, pasi nuk ka sedilje të pasme) • Pesha e frenimit 1360 kg • Konsumi EU-Mix 7.4 l А98Н/100 km • Emetimet e CO2 172 g/km • Çmimi përafërsisht.
80 000 BGN

konkluzioni:
PO AI ËSHTË I SHPEJTË! Por Clubsport S është gjithashtu një model koleksionist, i kufizuar në 400 kopje. Është më i shtrenjtë se Clubsport me 290 kf. me rreth 7000 BGN – por është shumë më e saktë!

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

GTI Clubsport S dëshiron të luajë në hipodrom

Modeli i ri disponohet vetëm me 3 dyer