Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é

Çfarë shkruante Bullgaria 20 vjet më par� piese auto Citroen online ieftine.

Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é

Pasardhësi i Xsarës mban emrin e thjeshtë C4. Megjithatë, dy versionet e modelit të ri nuk janë asgjë tjetër veçse të thjeshta...

Fryma e ringjallur e markës legjendare franceze më në fund ka arritur në klasën kompakte. Citroën C4 i ri, i cili do të festojë premierën e tij në Motor Show në Paris, të bën përshtypje mbi të gjitha me format e tij moderne dhe të pazakonta - një pamje me të cilën gradualisht jemi mësuar t'i lidhim makinat që mbajnë emblemën me dy chevron. Me këtë mërzia stilistike që mbretëronte në gamë të Citroën në vitet '90 më në fund kaloi në histori.

Versioni coupe dallohet nga dizajni i tij avangard në pjesën e pasme

Në fund të vitit, të dy versionet e C4 do të shfaqen në treg njëkohësisht – modifikimi i rrumbullakosur me pesë dyer dhe varieteti i orientuar drejt sportit me tre dyer dhe një pjesë e pasme pothuajse tërësisht e xhamuar me forma mjaft origjinale. Citroën premton performancë jashtëzakonisht të mirë aerodinamike për të dy versionet – koeficienti i tërheqjes prej vetëm 0.28 është me të vërtetë një vlerë rekord e ulët në klasën kompakte.

Është edhe më e këndshme që krahas origjinalitetit në pamjen e jashtme, Citroën ka përgatitur jo pak surpriza në brendësi të modeleve të reja. Rolin kryesor në këtë drejtim e luan natyrshëm paneli i instrumenteve - francezët nuk mund të befasojnë më askënd me bllokun e instrumenteve të kontrollit të vendosur në mes të pjesës së sipërme, por timoni me një pjesë qendrore fikse është diçka e paparë në automobilin serik. prodhimi deri tani. Sipas krijuesve të modelit të ri, ndër një sërë avantazhesh të tjera që ofron, ky konstruksion lejon që airbagu të jetë gjithmonë i pozicionuar në mënyrë optimale në raport me trupin e shoferit.

Përparimi i dytë i madh i Citroën në teknologjinë e makinave të prodhimit është sistemi i mbajtjes së korsive. Të vendosur nën parakolpin e përparmë, sensorët infra të kuqe zbulojnë vijat e bardha të shënjimit horizontal dhe dërgojnë një sinjal për të informuar shoferin në rast se automjeti i kalon ato, duke lënë korsinë. Në shpejtësinë e drejtimit deri në 80 km/h, paralajmërimi kryhet jo me një sinjal zanor, por me anë të dridhjeve të lehta në sediljen e shoferit.

Ideja e tretë inovative duhet të rrisë komoditetin dhe kënaqësinë e qëndrimit në makinë. Inxhinierët e Citroën kanë krijuar një deodorant të integruar në panelin e instrumenteve, i cili kujdeset për ruajtjen e vazhdueshme të atmosferës së këndshme në kabinën e pasagjerëve. Difuzori i aromës ndodhet në pjesën e sipërme të panelit të instrumenteve dhe është pafundësisht i rregullueshëm. Mbetet për t'u parë se si do ta shikojnë këtë risi prodhuesit e "smelly" deri tani popullor...

E fundit, por jo më pak e rëndësishmja, bie në sy fakti se në përgjithësi, pajisjet e të dy versioneve të modelit të ri kanë marrë shtesa mjaft të freskëta nga klasa e sipërme e makinave - C4 do të ofrohet si me fenerë "kthyes" bi-ksenon dhe të kontrolluar nga radari. kontrollin e lundrimit, si dhe me një sistem për kontrollin e presionit të gomave.

Debutimi në treg i modelit do të shoqërohet me një gamë prej pesë motorësh benzinë me fuqi ndërmjet 88 dhe 177 kuaj fuqi, si dhe tre motorë modernë me naftë me fuqi midis 90 dhe 136 kuaj fuqi. Dy njësitë më të fuqishme me naftë (me 109 dhe 136 kf) do të pajisen gjithashtu me filtra të grimcave si standard.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Pasardhësi i Xsarës mban emrin e thjeshtë C4

Fryma e ringjallur e markës legjendare franceze më në fund ka arritur në klasën kompakte