Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
Siç u njoftua në planin strategjik të Renaulution në janar 2021, Dacia, tashmë marka lider në segmentin B në Evropë, synon të pushtojë segmentin C. Marka hyn në segmentin C-SUV me Bigster, një model krejtësisht i ri që ilustron vlerat e Dacia - i përballueshëm, por i lezetshëm, Eco-Smart, i besueshëm dhe aventuresk piese auto aftermarket.
Dizajni i Bigster-it të ri demonstron qëndrueshmëri dhe aftësi për të mbështetur klientët në punën, kohën e lirë dhe aktivitetet e tyre familjare. Prania e fortë dhe ndjenja e fortësisë së Bigster-it të ri theksohen më tej nga pjesa e përparme kompakte, vertikale, tipike për modelet SUV. Pjesa e përparme ruan dizajnin Dacia, me një grilë të gjerë në të zezë me shkëlqim me logon ikonike 'Dacia Link' në qendër. Kapaku i përparmë i skalitur horizontal është projektuar për t'i dhënë shoferit një pamje të qartë të rrugës. Stili i Bigster-it të ri synon gjërat thelbësore, pa harruar notën "cool", e cila është gjithashtu pjesë e vlerave të markës dhe pritshmërive të klientëve të C-SUV. Por Dacia është e lezetshme në mënyrën e vet. Dizajni grafik shton një prekje elegance të rastësishme në pjesën e përparme dhe dyerve, si dhe mbi targën e pasme. Dhe në vend që të ndjekin trendin drejt të zezës me shkëlqim, dizajnerët e Dacia kanë zgjedhur një përzierje të zezë me shkëlqim dhe mat, duke krijuar një përfundim më të fortë dhe më të qëndrueshëm. Bigster-i i ri: solid, i ftohtë dhe eko-zgjuar.
Lëkurat mbrojtëse të përparme dhe të pasme janë të lyera fort, duke i bërë ato më të qëndrueshme dhe rezistente. Mbrojtja që shkon rreth gjithë trupit – anët, harqet e rrotave dhe pjesa e poshtme e parakolpëve – është bërë nga Starkle®. Dacia e përdor këtë material për një qasje më të qëndrueshme. Zhvilluar nga inxhinierët e markës dhe me materiale të ricikluara, Starkle® përdoret në formën e tij të papërpunuar, të palyer (më shumë informacion më poshtë). Shumë Dacia, dhe për këtë arsye shumë funksional, Bigster i ri përshtatet me shijet dhe zakonet e klientëve në segmentin C-SUV. Bigster-i i ri është i pajisur me rrota aliazhi 17 ose 18 inç si standard, me rrota me dizajn grafik 19 inç të disponueshëm si opsion në versionin Journey me specifika më të larta. Në nivelet më të larta të veshjeve, klientët mund të zgjedhin një çati të zezë, e cila krijon një përfundim dyngjyrësh që thekson linjat e dizajnit të makinës – e para për Dacia. Një ngjyrë e re e trupit është gjithashtu në dispozicion - Indigo Blue. Ekskluzive për Bigster-in e ri, kjo nuancë metalike shton një prekje elegance, duke nxjerrë në pah statusin, por duke e mbajtur të thjeshtë.
Në brendësinë e Bigster-it të ri, dizajnerët u fokusuan në më të rëndësishmet: hapësirën, ergonominë dhe komoditetin. Pulti vertikal i montuar lart rrit hapësirën në dispozicion të pasagjerëve përpara.
Për efikasitet më të madh, informacioni i drejtimit grupohet në panelin e instrumenteve dixhitale 7 ose 10 inç (në varësi të nivelit të veshjes), ndërsa informacioni në lidhje me sistemin multimedial shfaqet në ekranin qendror me prekje 10,1 inç (pajisje standarde për të gjitha versionet Bigster) . Një vijë e gjelbër elegante kalon midis dy ekraneve, duke i integruar ato vizualisht në panelin e kontrollit. Në varësi të nivelit të pajisjes, Bigster i ri ofron tre lloje të konzollës qendrore në pjesën e përparme: të ulët, të mesme ose – për herë të parë në një Dacia – tastierë e lartë me mbështetëse krahu (me ndarje frigoriferi), karikues me induksion dhe hapësirë bujare ruajtjeje. Theks i veçantë i kushtohet veshjes së sediljeve.
Në varësi të nivelit të pajisjes, fokusi është te thjeshtësia dhe atraktiviteti (Bigster Essential dhe Expression), qëndrueshmëria dhe pastrimi i lehtë (Extreme) ose rritja e rehatisë (Udhëtimi). Së fundi, nënshkrimi në formë Y i Dacia nënvizon lidhjen midis dizajnit të brendshëm dhe të jashtëm të Bigster-it të ri: ₋ Brenda, në kanalet e ajrit në formë Y (në ngjyrë kafe bakri në nivelin Extreme) dhe te dorezat e dyerve. ₋ Nga jashtë, në nënshkrimin e dritës në formë Y në pjesën e përparme dhe në dritat LED në pjesën e pasme. ₋ Bigster i ri është një automjet unik që ofron të gjitha gjërat thelbësore të kërkuara nga klientët në segmentin C-SUV me një çmim Dacia, duke reflektuar pozicionimin e markës si "vlera më e mirë për para". Bigster i ri është ndërtuar mbi CMF-B, platforma në zemër të strategjisë industriale të Dacia, me fleksibilitetin për të ofruar hapësirë të brendshme veçanërisht bujare. Karakteristikat e makinës janë të dizajnuara për të përmbushur kërkesat e klientëve në segmentin C-SUV, për sa i përket: akustikës (xhami akustik, xham më i trashë, akustika e motorit), elementët e përfundimit (qilima e re, sensor LED) dhe komoditeti i ndenjëseve (rregullimi i pasagjerëve mbështetëse mesit, mbrapa e sediljes së pasme, etj.), së bashku me kondicioner me dy zona në pjesën e përparme me ventilim në pjesën e pasme. Bigster i ri është një nga automjetet më të bollshme në segmentin C-SUV, duke përmbushur një kërkesë kyçe për klientët në këtë treg. Makina strehon rehat pesë persona me bagazhin e tyre.
Hapësira e kokës është më e mira në klasë si përpara ashtu edhe pas, për një ndjenjë veçanërisht të dukshme hapësire. Pasagjerët e pasmë kanë hapësirën më të mirë për këmbët në klasë për rehati të jashtëzakonshme në udhëtime të gjata. Bigster i ri ka gjithashtu kapacitetin e bagazhit më të mirë në klasë - deri në 667 litra sipas VDA, me hapësirën e shtuar nën guaskën e bagazhit. Një veçori e rëndësishme për udhëtimet familjare. Gjatësia dhe lartësia e hapësirës së bagazhit vendos standarde të reja në tregun C-SUV. Bigster i ri ofron një mori karakteristikash dhe detajesh praktike që i lejojnë klientët të shfrytëzojnë sa më shumë hapësirën e jashtëzakonshme të brendshme. Sedilja e pasme e ndarë 40/20/40 e tipit stol i lejon përdoruesit të mbajnë sende të mëdha pa kompromentuar komoditetin e pasagjerëve. Kur janë ulur vetëm dy persona në pjesën e pasme, rehatia mund të përmirësohet më tej duke palosur pjesën qendrore të mbështetëses, e cila bëhet një mbështetëse krahu që përfshin dy mbajtëse filxhani dhe një mbajtëse telefoni. Me mbështetëse të palosura, Bigster ofron një dysheme të sheshtë bagazhi me një gjatësi maksimale të jashtëzakonshme ngarkese prej 2,7 metrash.
Funksioni Easy Fold e bën të lehtë palosjen e mbështetëseve të pasme nga bagazhi duke përdorur dy leva të vendosura në të majtë dhe në të djathtë të ndarjes së bagazhit. Shtojca prej gome e qëndrueshme dhe e lehtë për t'u pastruar ofron mbrojtje ideale për dyshemenë e bagazhit. Kur nuk përdoret, mund të mbështillet lehtësisht dhe të ruhet. Është pajisje standarde për versionin Extreme dhe disponohet si aksesor për të gjitha modelet Bigster. Bigster i ri përmban gjithashtu YouClip, sistemin inteligjent të aksesorëve të Dacia. Një sistem i lehtë për t'u përdorur dhe i shkathët për fiksim praktik dhe të fortë të një game të gjerë aksesorësh në vendet kryesore në ndarjen e pasagjerëve. Bigster vjen standard me pesë pika YouClip: në panelin e kontrollit, në anën e tastierës së pasagjerit, në pjesën e pasme të konzollës qendrore, në bagazhin dhe në pjesën e brendshme të derës së pasme. Klientët mund të shtojnë dy pikë të tjera duke përdorur mbështetjen e mbështetëses së kokës që disponohet si aksesor. Pikat e bashkëngjitjes YouClip mund të përdoren për një mbajtës tabletash, çantë bagazhesh, mbajtëse telefoni me ose pa karikues induksioni, varëse pallto ose pajisje inteligjente 3 në 1 që kombinon mbajtësin e filxhanit, çantën e çantës dhe ndriçimin portativ. Ky sistem 3-në-1 është pajisje standarde në Bigster Extreme. Të gjithë aksesorët e përputhshëm me YouClip janë të disponueshëm në rrjetin e Dacia.
Bigster i ri plotëson kërkesat bazë të klientëve në segmentin C-SUV përsa i përket pajisjeve, duke u fokusuar në komoditetin dhe komoditetin e përditshëm me një përzgjedhje të gjerë karakteristikash si pajisje standarde ose opsionale në varësi të versionit. Qasja në Bigster bëhet e lehtë nga çelësi Hands Free dhe dera e pasme me energji elektrike. Pajisjet standarde në Bigster Journey dhe opsionale në Extreme, dera elektrike e pasme mund të aktivizohet në tre mënyra: nëpërmjet një butoni në bagazhin pranë dritës së targës, nëpërmjet një butoni në kroskot ose nëpërmjet çelësit. Të gjitha modelet e Bigster-it të ri vijnë me një ekran qendror me prekje 10,1 inç si standard.
Bigster Essential dhe Expression përmban sistemin multimedial Media Display me katër altoparlantë dhe lidhje me valë me Apple CarPlay®/Android AutoTM. Bigster Extreme dhe Journey kanë sistemin multimedial Media Nav Live, i cili gjithashtu ofron navigim të lidhur me informacione në kohë reale të trafikut dhe përditësime të hartave për tetë vjet. Media Nav Live ka një sistem audio Arkamys 3D me 6 altoparlantë. Duke vendosur standarde të larta për kënaqësinë e drejtimit, Bigster i ri vjen standard me një panel instrumentesh dixhitale 7 inç (Essential dhe Expression) ose 10 inç (Extreme dhe Journey). Ekrani me ngjyra i personalizueshëm i lejon drejtuesit të shfaqin informacionin që ata e shohin më të dobishëm. Përdoruesit e Bigster-it të ri do të vlerësojnë gjithashtu ajrin e kondicionuar me dy zona me ndenja të posaçme për pasagjerët e pasëm, çatinë panoramike të hapjes, karikuesin pa tel të smartfonit dhe më shumë. Kjo është pajisje standarde ose opsionale në varësi të versionit, kështu që klientët kanë gjithmonë një zgjedhje. Ergonomia e pozicionit të drejtimit është thelbësore për sigurinë. Me nivelin e veshjes Journey, Bigster i ri vjen standard me kontrolle me fuqi të lartësisë dhe animit të sediljes së shoferit dhe mbështetje lumbare të rregullueshme manualisht. Bigster Journey dhe Extreme përmbajnë gjithashtu kontrollin adaptiv të lundrimit (ACC) si standard në versionet hibride për të përmbushur nevojat e klientëve të biznesit dhe pronarëve të flotës në udhëtime të gjata. Bigster i ri plotëson standardet më të fundit evropiane të sigurisë GSR II me një sërë sistemesh të asistencës së shoferit në të gjitha nivelet: sistem i avancuar i frenimit emergjent (urban/jashtë-urban duke marrë parasysh automjetet, këmbësorët, çiklistët dhe motoçiklistët), njohja e shenjave të trafikut me shpejtësi paralajmërim, asistencë parkimi mbrapa, alarm për frenim emergjent, paralajmërim për largimin nga korsia, asistent për mbajtjen e korsisë, paralajmërim për vëmendjen e shoferit dhe sistem thirrjesh emergjente eCall.
Për ta bërë jetën më të lehtë për klientët, Dacia i kombinon këto sisteme me një funksion inteligjent të quajtur My Safety. Kjo i lejon drejtuesit të kalojë në çast ADAS të caktuara në modalitetin e përdoruesit gjatë nisjes për të shmangur nevojën për të rregulluar secilën pa kohë. Bigster i ri është makina e parë që do të dorëzohet me sistemet e reja të fuqisë të elektrizuar të Dacia, duke ofruar efikasitetin më të mirë në klasë. Duke iu përmbajtur vlerave të saj, Dacia po rrit përdorimin e materialeve të qëndrueshme në Bigster.
Hibrid, vetëm në benzinë dhe në benzinë dhe propan-butan
Dacia Bigster është modeli i parë i Grupit Renault që merr njësinë plotësisht të re HYBRID 155, duke kombinuar një motor benzine me 4 cilindra 107 kuaj fuqi, dy motorë elektrikë (një motor 50 kuajfuqi dhe një startues/gjenerator me tension të lartë), një bateri. me një kapacitet prej 1.4 kWh (230V) dhe një kuti ingranazhesh elektrike automatike. Ka katër marshe për motorin me djegie të brendshme dhe dy të tjera për motorët elektrikë. Kjo teknologji e kombinuar është e mundur falë mungesës së një tufë. Njësia e fuqisë HYBRID 155 plotëson gamën HYBRID 140 të disponueshme në Duster dhe Jogger të ri. Ofron më shumë fuqi (+ 15 kf), më shumë çift rrotullues (+ 20 Nm deri në 170 Nm vetëm për motorin me djegie të brendshme) dhe kapacitet të rritur tërheqës (+ 250 kg në rreth një ton). Efikasiteti është përmirësuar gjithashtu, me një reduktim prej 6% në konsumin e karburantit dhe emetimet, kryesisht falë menaxhimit të optimizuar të shpejtësisë së motorit. Duke kombinuar frenimin rigjenerues me kapacitetin e lartë të rikuperimit të energjisë së baterisë dhe efikasitetin e kutisë së marsheve automatike, Bigster mund të qëndrojë në modalitetin tërësisht elektrik deri në 80% të kohës në qytet. Përveç kësaj, makina gjithmonë fillon në modalitetin e plotë elektrik.
Ofruar për herë të parë në gamën e Dacia me këtë nivel fuqie, kjo njësi e fuqisë bazohet në TCe 130 që disponohet në Duster-in e ri. Ky nivel i parë i elektrifikimit kombinon një motor turbo me 3 cilindra me benzinë të gjeneratës së re, 1.2 litra, bazuar në ciklin Miller (efikasitet i optimizuar dhe humbje të reduktuara të pompës) me një sistem hibrid të butë 48 V dhe një kuti ingranazhesh manuale me 6 shpejtësi. Sistemi hibrid mbështet motorin me djegie të brendshme gjatë fazave të ndezjes dhe përshpejtimit, duke optimizuar kënaqësinë e drejtimit dhe duke reduktuar konsumin mesatar të karburantit (5,6 l/100 km) dhe emetimet e CO2 (129 g/km) me rreth 10% krahasuar me LPG-në ekuivalente. pushtet. Frenimi rigjenerues rikarik baterinë 0,8 kWh si pjesë e një procesi që është plotësisht transparent për shoferin.
Dacia është lideri i padiskutueshëm i LPG-së në Evropë dhe i vetmi prodhues i makinave që ofron një opsion motori me karburant të dyfishtë me benzinë/LPG për të gjitha modelet e saj me djegie të brendshme me emërtimin ECO-G. Me Bigster-in e ri, Dacia hap horizonte të reja me një motor që kombinon dy lloje karburanti me një sistem hibrid të butë 48V. Sistemi hibrid i butë mbështet motorin turbo me 3 cilindra 1.2 litra, qoftë me benzinë ose LPG, gjatë fazave të nisjes dhe përshpejtimit, për kënaqësi më të madhe të drejtimit dhe më shumë efikasitet. Frenimi rigjenerues rikarik baterinë 0,8 kWh si pjesë e një procesi që është plotësisht transparent për shoferin. Kur punon me LPG, Bigster ECO-G 140 i ri lëshon mesatarisht 10% më pak emetime CO2 sesa një motor ekuivalent me benzinë jo hibride. Me dy rezervuarë që përmbajnë gjithsej 99 litra karburant (50 litra benzinë dhe 49 litra LPG), ai ka një rreze veprimi deri në 1450 km. I instaluar nën dyshemenë e bagazhit, rezervuari i LPG-së nuk rrezikon hapësirën e bagazhit. Çelësi në panelin e kontrollit lejon një kalim të shpejtë dhe pa probleme nga një lloj karburanti në tjetrin.
Bigster i ri është ndërtuar për të dalë jashtë rrugës së rrahur me një sistem me të gjitha rrotat e shoqëruar me një kuti ingranazhesh manuale me 6 shpejtësi dhe një sistem hibrid të butë 48V për efikasitet maksimal. Ky sistem hibrid mbështet motorin turbo me 3 cilindra 1.2 litra gjatë ndezjes dhe përshpejtimit, duke reduktuar konsumin e karburantit dhe emetimet e CO2 duke ofruar më shumë kënaqësi ngarje. Frenimi rigjenerues rikarik baterinë 0,8 kWh si pjesë e një procesi që është plotësisht transparent për shoferin.
Në përputhje me qasjen e saj Eco Smart, Dacia është krenare që përdor një pjesë më të madhe të materialeve të qëndrueshme në Bigster-in e ri. Në përgjithësi, Bigster përmban pothuajse 20% plastikë të ricikluar, që është një përqindje më e lartë se sa është e zakonshme në industrinë e automobilave. Bigster-i i ri përdor Starkle®, një material i shpikur nga inxhinierët e Dacia dhe i përdorur për herë të parë në Duster-in e ri. Starkle® përmban deri në 20% polipropilen të ricikluar. Për shkak se përdoret i papërpunuar dhe i pangjyrosur, ka një gjurmë më të vogël karboni në prodhim. Mbrojtësit e poshtëm të trupit dhe harqet e rrotave, si dhe pjesët e parakolpëve të përparme dhe të pasme, janë bërë nga Starkle®, të dallueshme nga pamja e saj plot ngjyra. Lëkurat mbrojtëse të përparme dhe të pasme të Bigster-it të ri janë të lyera fort, një teknikë që përdor më pak bojë duke i mbajtur pjesët të duken mirë për më gjatë Ulei motor.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet