Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
Porositë evropiane për Jeep® Avenger 4xe të shumëpritur dhe edicionin e tij ekskluziv The North Face tani janë të hapura. Duke u mbështetur në suksesin e madh të Avenger që nga debutimi i tij, këto shtesa të fundit në linjën Jeep demonstrojnë përkushtimin e markës për të ofruar një ndjenjë lirie të pashoqe. I krijuar për aventurierët modernë, ky kapitull i ri në portofolin e Jeep përfaqëson një hap të rëndësishëm përpara në strategjinë e elektrifikimit të markës duke ruajtur standardet legjendare të aftësive të Jeep magazin online piese auto.
Duke u mbështetur në suksesin e modelit, Jeep Avenger 4xe do të bëhet standardi i ri në segmentin B-SUV, duke ofruar dizajn ekskluziv, performancë premium dhe duke mishëruar trashëgiminë e pasur të Jeep-it të lëvizjes me të gjitha rrotat. Avenger 4xe është gati të hyjë në historinë e Jeep me dy modifikimet ikonike – Upland dhe serinë ekskluzive The North Face Edition. Ky model përfaqëson një hap të rëndësishëm përpara në aftësitë legjendare të Jeep. Të dy versionet janë të pajisura me një motor inovativ që vendos një standard të ri për dizajnin e lehtë dhe kënaqësinë e drejtimit, duke kombinuar në mënyrë të përsosur performancën jashtë rrugës me lëvizshmërinë e qëndrueshme.
Sistemi inovativ Jeep Avenger 4xe kombinon pa probleme efikasitetin hibrid me teknologjinë më të fundit AWD. Në thelbin e tij është një sistem hibrid 48 V që përmban një motor të fuqishëm turbo 1.2 litërsh që gjeneron 136 hp, shoqëruar me dy motorë elektrikë 21 kW të vendosur në pjesën e përparme dhe të pasme. Ky konfigurim siguron lëvizjen me të gjitha rrotat dhe lidhet me një transmetim automatik me 6 shpejtësi me dy tufë, duke e lejuar makinën të funksionojë në modalitetin tërësisht elektrik me shpejtësi të ulëta Bec cu incendescenta far Osram.
Ky konfigurim ofron performancë të nivelit të lartë, me Avenger 4xe që arrin një fuqi maksimale prej 136 kf. dhe një shpejtësi maksimale prej 194 km/h (10 km/h më e shpejtë se versioni e-Hybrid). Përshpejton nga 0 në 100 km/h në vetëm 9,5 sekonda. Sistemi i lëvizjes 4xe shquhet si më i fuqishmi në linjën hibride Avenger, duke ofruar 36 kf. dhe 25 Nm çift rrotullues më shumë se e-Hybrid FWD, duke rezultuar në përshpejtim më të shpejtë dhe një shpejtësi maksimale më të lartë, duke ruajtur vetëm një rritje të lehtë në emetimet e CO2. Ky ekuilibër i fuqisë dhe miqësor ndaj mjedisit është një shenjë dalluese e përkushtimit të Jeep ndaj qëndrueshmërisë, duke i lejuar drejtuesit të shijojnë performancë mbresëlënëse pa sakrifikuar përgjegjësinë mjedisore.
Përtej fuqisë së papërpunuar, aftësitë e Avenger 4xe përmirësohen më tej nga performanca e tij e shkëlqyer jashtë rrugës. Ai krenohet me kënde të përmirësuara jashtë rrugës, një distancë shtesë prej 10 mm nga toka dhe një thellësi deri në 400 mm, duke e bërë atë më të fortë dhe më fleksibël se modeli me rrota të përparme. Mundësia
për lëvizje me katër rrota ofron tërheqje superiore mbi një sërë terrenesh, duke siguruar që Avenger 4xe të jetë gati për çdo aventurë.
Jeep Avenger 4xe është projektuar për të pushtuar një gamë të gjerë terrenesh me lehtësi dhe siguri, falë veçorive të tij serioze dhe teknologjisë së përparuar. Gomat standarde M+S ofrojnë tërheqje të besueshme në kushte të ndryshme moti, ndërsa gomat opsionale All Terrain 3PMSF janë të disponueshme për ata që kërkojnë tërheqje të përmirësuar në sipërfaqe më sfiduese.
Avenger 4xe krenohet me kënde të optimizuara jashtë rrugës, duke përfshirë një kënd sulmi 22° në pjesën e përparme, një kënd rampe 21° dhe një kënd sulmi 35° në pjesën e pasme, shoqëruar me 210 mm distancë nga toka. Këto karakteristika, së bashku me kapacitetin e shtuar për të kaluar nëpër ujë, e bëjnë mjetin ideal për aventurierët të gatshëm për të eksploruar terrenet më të vështira. Një komponent kyç i fuqisë së Avenger 4xe është raporti i boshtit të pasmë 22.7:1, duke dhënë çift rrotullues të jashtëzakonshëm në rrotat e pasme, duke lejuar tërheqje të jashtëzakonshme edhe në terrene të pjerrëta dhe sfiduese. Makina mund të përballojë pjerrësi deri në 40% në terrene të vështira si zhavorri dhe të mbajë deri në 20% tërheqje kur boshti i përparmë ka pak ose aspak tërheqje.
I pajisur me një sistem inteligjent me të gjitha rrotat, Avenger 4xe siguron që aftësitë 4×4 të jenë lehtësisht të disponueshme kur nevojitet. Në varësi të mënyrës së zgjedhur të drejtimit, në shpejtësi të ulëta (midis -30 dhe +30 km/h), tërheqja konstante në të katër rrotat mbahet me një shpërndarje çift rrotullues 50:50. Me shpejtësi mesatare (30 deri në 90 km/h), lëvizja e boshtit të pasmë angazhohet vetëm kur është e nevojshme, ndërsa në shpejtësi të larta (mbi 90 km/h) e-motori i pasmë shkëputet nga boshti për të optimizuar konsumin e karburantit.
Sistemi Selec-Terrain i lejon drejtuesit të kalojnë ndërmjet mënyrave të përshtatura për kushtet specifike të drejtimit - Auto, duke siguruar lëvizje me katër rrota vetëm kur është e nevojshme, duke balancuar performancën dhe duke lejuar lëvizjen elektrike deri në 1 km në EV nën 30 km/h; Bora, duke përmirësuar tërheqjen dhe stabilitetin dhe duke siguruar sigurinë gjatë udhëtimeve dimërore; Rërë dhe baltë, për terrene të përafërt, me raporte të veçanta ingranazhesh dhe kontroll të tërheqjes për të ruajtur kontrollin; Sport, duke përdorur potencialin e plotë të sistemit 4xe, duke përfshirë një funksion Eboost për çift rrotullues në rrotat e pasme për të arritur përshpejtim më të shpejtë.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet