Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?

Çfarë shkruante Bulgaria 20 vjet më par� Pivot Sidem.

Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?

Sipas Seat, makinat familjare të së ardhmes do të duken si Altea futuriste në pjesën e përparme dhe do të kenë një zhurmë të theksuar në pjesën e pasme të trupit.

Shijet e automobilave të klientelës moderne po ndryshojnë vazhdimisht dhe krijojnë probleme serioze për dizajnerët, të cilët duhet ose (rastësisht) të krijojnë ndonjë drejtim të ri stilistik për zhvillim ose (më pak rastësisht) të kopjojnë diçka të njohur. Duke gjykuar nga modelet më të fundit të kompanisë, dizajnerët e Seat bëjnë pjesë në të dyja kategoritë...

Vjeshtën e kaluar, Altea deklaroi me guxim një kërcim cilësor në linjën e dizajnit të "vajzës" spanjolle të VW me format e saj të rrumbullakosura futuristike, të cilat duket se mishërojnë fuqinë e përqendruar të dizajnit të ri të lindur nën drejtimin e Walter de Silva. Ndryshe nga ky sugjerim shprehës, Toledo i ri duket se po përpiqet të sjellë njëfarë frenimi dhe, duke u kthyer pas në kohë, të intrigojë klientët potencialë me mendje më konservatore. Pika kryesore e paraqitjes së modelit të ri është pjesa e pasme me shkallë, për të cilën deklarata zyrtare për shtyp pretendon… “ripërcakton sedanin tërheqës të madhësisë së mesme! me karakter sportiv dhe elegant”.

Dizajni i pjesës së pasme të kujton stilin e Renault

Një shpjegim mjaft i shtrembëruar... Në çdo rast, të paktën po aq sa “shtesa” në pjesën e pasme, duke e zgjatur trupin e Alteas me 18 cm dhe në mënyrë të habitshme të ngjashme me homologun e saj Renault Vel Satis. Nga ky këndvështrim, në asnjë rast nuk mund të argumentohet se Toledo nuk duket origjinale. Përkundrazi - dera e pasme është aq e përdredhur dhe e lakuar saqë lejon formimin e një bagazhi pas kthesave të çuditshme, i cili me 500 litrat e tij mban po aq sa ai i versionit të mëparshëm dy centimetra më të shkurtër të Toledo dhe është 91 litra më i madh se hapësira e bagazhit të Altea-s.

Toledo ka trashëguar gjithashtu nga Altea mundësitë e zgjuara për ndryshime fleksibël në pjesën e pasme. Për shembull, sediljet e pasme të ndara në mënyrë asimetrike mund të palosen plotësisht në dysheme me vetëm disa lëvizje dhe pa pasur nevojë të çmontoni mbështetësit e kokës.

Një mënyrë më e lehtë se kjo vështirë se mund të shpiket... Problemi i vetëm është pjesa më e gjerë e sediljes së pasme e vendosur në të majtë - në vendet me trafik në të djathtë, pasagjeri i pasmë sigurisht që do të preferonte të ishte në të djathtë, kështu që se ai nuk duhet të hipë dhe të zbresë nga ana e velit.

Ashtu si Altea, Toledo bazohet në platformën teknike të VW Golf V, i dalluar për lëvizjen me rrota të përparme. Zgjedhja e motorëve për modelin e ri përfshin dy benzinë (75 kW/102 hp dhe 110 kW/150 hp) dhe dy naftë (77 kW/105 hp dhe 103 kW/140 hp) njësinë, me dy motorë "më të dobët". duke u çiftuar si standard me kuti ingranazhesh me pesë shpejtësi, dhe dy ato "më të forta" me transmisione mekanike me gjashtë shpejtësi. Opsionale, motori i fuqishëm me benzinë është gjithashtu i disponueshëm me një transmision automatik me gjashtë shpejtësi me funksion të ndërrimit manual Tiptronic, dhe dizel mund të pajiset edhe me DSG sportiv me gjashtë shpejtësi.

Duke marrë parasysh që të gjithë komponentët thelbësorë teknikë dhe detajet e spanjollit të ri mbërrijnë nga magazinat në Wolfsburg, rreziku që Toledo të shkaktojë surpriza të pakëndshme për sa i përket sjelljes rrugore tenton në zero. Të gjitha versionet e modelit kanë programin e stabilizimit elektronik ESP si standard dhe garantojnë stabilitet dhe mungesë emocionesh negative edhe në modalitetet limite që rrjedhin nga një stil ambicioz drejtimi.

Është normale, me çmimet aktuale të karburanteve, që interesi të drejtohet kryesisht tek versionet me naftë, të cilat megjithatë do të pajisen me filtra grimcash vetëm në vitin e ardhshëm. Sipas njoftimit zyrtar të Seat-it, vonesa vjen si pasojë e politikës së përgjithshme të shqetësimit në këtë çështje.

Me çmimet aktuale të karburantit, nafta është zgjidhja më e mirë

Është për të ardhur keq, sepse versioni me motor nafte dhe fuqi 140 kf. c ofron kënaqësi të jashtëzakonshme jo vetëm për shkak të konsumit relativisht të ulët të karburantit, por mbi të gjitha falë dinamikës së bazuar në çift rrotullues të lartë. Krahasuar me të, alternativat e benzinës në Toledo të kujtojnë kuajt nervorë të garës, në nevojë të vazhdueshme për nxitje dhe rrotullime të larta, të cilat nga ana e tyre e gjejnë pasojën e tyre logjike në treguesit e konsumit të karburantit.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Sipas Seat, makinat familjare të së ardhmes do të duken si Altea futuriste në pjesën e përparme dhe do të kenë një zhurmë të theksuar në pjesën e pasme të trupit

Shijet e automobilave të klientelës moderne po ndryshojnë vazhdimisht dhe krijojnë probleme serioze për dizajnerët, të cilët duhet ose (rastësisht) të krijojnë ndonjë drejtim të ri stilistik për zhvillim ose (më pak rastësisht) të kopjojnë diçka të njohur