Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
Duke kërkuar për një Corvette C6 të përdorur me transmisione manuale: një udhëzues blerjej Bobina aprindere Valeo.
Corvette, duhet ta përjetosh, duhet ta duash. Kushdo që nuk mund të identifikohet të paktën pak me mënyrën amerikane të jetesës, nuk do ta kuptojë kurrë joshjen e V8-ve amerikanë. Historia pas kësaj bakshish për blerjen e makinave të përdorura? Unë i dua makinat amerikane dhe nuk kam vozitur një C6 për një kohë të gjatë.
Kështu që fillova të kërkoja një C6 të parregulluar në zonën time. Jo aq e lehtë nëse supozohet të jetë një kupë me marshe manuale. Thjesht transmisionet automatike janë të mërzitshme për mua dhe askush nuk ka nevojë për një kabrio, edhe pse çatia e kupës mund të hiqet dhe të vendoset në bagazh. Një mendim subjektiv, natyrisht. Pra, nuk është çudi që kabriolet janë zakonisht të disponueshme për disa mijëra më lirë në shkëmbimet përkatëse të makinave të përdorura.
C6 tjetër me kambio manuale është dy orë larg shtëpisë sime. Për fat të mirë, tregtari Hielscher na ftoi menjëherë për një provë. Por ajo që na pret na lë pa fjalë. Në bodrum, specialisti amerikan i makinave ka një duzinë Camaros, Challengers dhe C8 Vettes, një McLaren 675, AMG GT të ndryshme, një Cayman GT4 dhe, si pikë kryesore, një Senna. Po, Senna si Aerton. Me një trup tërësisht karboni - për tre milionë BGN.
2010 Corvette C6
Megjithatë, ne po fokusohemi në temën tonë: Corvette C6. Vetëm një ulet në fund të sallës, në të bardhë që nuk bie në sy, me sa duket me tapiceri standarde. Të paktën derisa shitësi Thomas Lehrer të nisë motorin 6.2 litra. "Kjo tingëllon çuditërisht e keqe," dëgjoj veten duke menduar. Dhe po, sistemi i shkarkimit është rindërtuar. Por është i regjistruar dhe qind për qind vlen çmimi shtesë. Mot i shenjtë, ajo makinë tingëllon tmerrësisht e mirë! Nëse do të kisha 85,000 BGN për të kursyer, do të mendoja për këtë.
Tregtari kërkon 85,000 BGN për këtë shembull, i cili ka kaluar një kilometrazh prej 93,500 kilometrash. Çmimet e kupës fillojnë nga nën 60,000 BGN, por shumica e tyre ose janë të akorduara ose kanë kilometrazhin me gjashtë shifra - ndonjëherë të dyja. Ky shembull i fundit i vitit 2010 ecën shumë mirë. Mbushje, timoni dhe marshet - gjithçka është si e re, sedilja e shoferit është pak e gërvishtur, por asgjë serioze. Në kabinë, natyrisht, ka lëkurë me veshje karboni, dhe sediljet janë të rehatshme.
Gjëja e parë: heqim çatinë. Jo sepse nuk do të kisha vend për 1.96 metrat e mia. Jo, thjesht sepse fotografi nuk do të jetë në gjendje të bëjë fotografi më të mira nga kabina. Dhe po, 33 gradë këtë të hënë korriku ju tundon gjithashtu të vozitni me çatinë të ulur. Për fat të mirë, me këtë Coupe, ne i kemi të dyja opsionet. Nëse dielli shkëlqen, e lëmë të ngrohet në fytyrat tona, nëse jo, shijojmë bagazhin 634 litra. Përshtatshmëria e saj e përditshme e kombinuar me shpirtin e saj super sportiv ka qenë gjithmonë atuti më i madh i Corvette. Përshpejton në 100 km/h për 4.4 sekonda dhe ka një shpejtësi maksimale prej 306 km/h. Sa i përket pezullimit, është gjithmonë e mahnitshme se si C6, me sustat e saj gjethe, mund të konkurrojë me pezullimet moderne të konkurrencës evropiane. Ne i vërejmë të metat vetëm në gunga të gjata.
a.btn-hero:hover {box-shadow: gri 5px 5px;}
Luaj për një skuter elektrik ose një kupon karburanti me vlerë 100 BGN.
Në thelb pa telashe dhe relativisht të lirë
Teknikisht, C6 konsiderohet i fortë - rreth 30 përqind e pjesëve ishin identike me ato të C5 kur modeli ndryshoi. Që nga viti 2006, automatiku shumë më i avancuar me gjashtë shpejtësi ka qenë i disponueshëm, dhe që nga viti 2008, LS3 ka një motor 6.2 litra me 436 kf. Ndërsa platforma u përditësua me C5, C6 mori shumë më shumë teknologji – e cila ka potencialin të prishet me kalimin e viteve. Dera e pasme me mbyllje të butë ose hapja elektronike e derës janë ndër kandidatët e parë. Parimi i transboksit të rregullimit të transmisionit mund të rezultojë gjithashtu në dëmtime të shtrenjta nëse kërkohen riparime. Shpërndarja e ekuilibruar e peshës vjen me koston e mirëmbajtjes më të madhe.
Ofertat C6 fillojnë me rreth 50,000 BGN, me fat ju mund të merrni një makinë private për nën 60,000 BGN Nëse dëshironi të luani të sigurt, kërkoni një makinë të parregulluar nga një tregtar me reputacion.
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet