Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
Pas Serisë 2 me 3 dyer, BMW gjithashtu i dha Gran Coupé një ndryshim në fytyrë - përveç një dizajni të rinovuar, modeli më në fund mori një Ekran të lakuar magazin piese de schimb.
Seria 2 Coupé me 3 dyer u ndryshua në verën e 2024 - ishte vetëm çështje kohe para se edhe vëllai i madh me pesë dyer të merrte një të tillë. Tani ne jemi prezantuar edhe me Serinë 2 të modernizuar Gran Coupé.
Lansimi në treg i modelit është në vitin 2025 dhe Seria 2 Gran Coupé 220 me motor benzine ("i" tani është hequr nga emërtimet për të mos u ngatërruar me modelet elektrike të BMW-së) fillon nga rreth 82,000 BGN Rulment roata Swag.
Modeli kryesor M235 do të jetë i disponueshëm me një çmim prej afro 120,000 BGN Versioni bazë me naftë 218d kushton 83,000 BGN, dhe më i fuqishmi 220d - 88,000 BGN.
Nuk ka surpriza të mëdha në pamje. Në pjesën e përparme ka veshka dhe fenerë më të ngushtë. Grila karakteristike tani është e pozicionuar poshtë fenerëve, të cilët kanë një formë të re dhe një pamje të natyrshme të zemëruar. Dritat LED janë standarde, dritat LED matricë janë një pagesë shtesë.
Parakolpi i ri nxjerr në pah hapjen qendrore, ndërsa ndenjat anësore të ajrit duken më të mëdha. Logoja e BMW tani është e ngulitur si në M4 të re.
Dritat e reja të pasme në Gran Coupé duken më agresive. Firma e dritës është e re. Në modelet e rregullta, nuk ka tubacione që dalin nga parakolpi, vetëm modeli i lartë M235 është i ndryshëm. Përsëri ka katër tubacione që theksojnë elementin e zi në parakolp.
Dimensionet: nuk ka ndryshim në bagazh
Është shtuar pak në pothuajse çdo drejtim. 20 milimetra më shumë gjatësi do të thotë tani 4546 milimetra dhe 2670 bazë në rrota. 1445 milimetra lartësi do të thotë një plus prej 25 milimetrash. Gjerësia mbetet e njëjtë - 1800 milimetra. Kjo vlen edhe për kapacitetin e bagazhit prej 430 litrash – në hibridin e butë është 70 litra më pak.
Hapësira e brendshme: më në fund me Ekran të lakuar
Me ngritjen e fytyrës, Seria 2 Gran Coupé tani ka një ekran të lakuar. Është e njohur për ne nga të gjitha modelet e tjera të BMW. Në mënyrë të parashikueshme, kaloni iDrive mungon. Në vend që ta përdorni, kabina kontrollohet nga komandat zanore të ekranit me prekje. Kjo do të thotë gjithashtu kontroll klimatik pa butona për Serinë 2 Gran Coupé.
Në tastierën qendrore ka një çelës rrotullues që rregullon volumin dhe sistemin audio. Pranë tij është një çelës për mënyrat e lëvizjes. Kanë mbetur disa butona në timon dhe sediljet e reja të projektuara do të ofrojnë rehati më të madhe në një udhëtim të gjatë.
Motorët: M235 është pak i pafuqishëm
Për sa i përket motorëve, BMW ka shkurtuar pak opsionet e ofruara me ngritjen e fytyrës: klientët mund të zgjedhin vetëm midis 4 opsioneve të drejtimit, me një bazë dizel. 218d ka 150 kf. Ato përfshijnë dy variante të 220, një naftë me 163 kf. dhe benzinë me 170 kf, elektrizuar si hibride të buta.
Modeli më i mirë dhe në të njëjtën kohë i vetmi variant me makinë të dyfishtë është M235. Në letër bëhet paksa “më e dobët”: me saktësisht 300 kf, me 6 kf. më pak se përpara ngritjes së fytyrës dhe me 400 Nm çift rrotullues maksimal (më parë ishte 450 Nm). Megjithatë, kjo nuk pasqyron as sprintin në 100 km/h, as shpejtësinë maksimale prej 250 km/h (e kufizuar. Të gjitha variantet kombinohen me një transmetim automatik Steptronic me 7 shpejtësi.
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet